Dat klopt idd! Heeft mijn gyn ook gezegd tegen mij.. Vrijdag heeft ze gezegd dat ik ibuprofen 400 mag slikken.. Vier uur later 2 paracetamol.. Vier uur later ibuprofen.. Dit om beurten wanneer ik zo pijn heb aan mijn schouder.. Ze zei overigens dat het niet iets gyneacologisch is.. Toch onbewuste stress denk ik dat ik weer teleurgesteld word/ben.. Ik heb vrijdag weer mijn ei gezien en ik moet dinsdag terug komen en dan gaat ze weer opmeten of mijn ei gegroeid is.. Als ik in feb nog niet zwanger ben krijg ik een foam echo.. Gaan ze kijken of mijn eileiders open zijn..
Awel ik begon deze cyclus ook te denken dat het stress gerelateerd is bij mij of toch gedeeltelijk . Woensdag had ik een vrij drukke dag op t werk en s avonds ineens weer beetje schouderpijn... Nu vandaag precies eerste tekenen van menstruatie maar geen schouderpijn. Zou inderdaad bij mij ook wel deels de stress om de teleurstelling kunnen zijn dus. Wel blij te horen dat ze alles gaan checken bij jou en hopelijk is het niet nodig en ben je snel zwanger he. Succes alvast
Hey Laura, hoe gaat het intussen met jou? Hier net weer ongi geworden: flink balen! Hoop dat er bij jou intussen wel een wondertje ah groeien is!