Hallo dames, even van me afschrijven hoor. Ondertussen een jaar bezig met onze kinderwens. Wel zwanger maar nog geen kindje. Afgelopen jaar ook eindelijk de rechtszaak van het ongeval van mijn moeder afgerond. Wel een teleurstellende uitkomst, maar ja. Verder echt te druk op het werk, dus daar ook al eens een vervelend gesprek gehad. Nu loopt er wel een mooie sollicitatie voor een andere baan, maar dan voel ik me weer schuldig... Verder ruzie met mijn vriend. Al het hele weekend, dus voel me gewoon even kut! Kan eigenlijk alleen maar huilen vandaag. Volgende maand is het ook alweer drie jaar terug dat we het telefoontje kregen dat mijn moeder verongelukt was... Wanneer krijgen wij nu eens wat positieve dingen op ons pad?!? Jullie hebben er niks aan, maar ik moet het gewoon even kwijt.
He bah meis, dat is zo niet leuk, zo'n dag! Hoop zo met je mee dat dit jullie jaar wordt! Dikke knuffel meis!
Kan ik me voorstellen meis. Mijn moeder is al bijna 10jr geleden plotseling overleden en mis haar ook op zulke momenten
Ja Elpahaba, en dan een partner die natuurlijk ook niet alles kan oplossen. Hij loopt zelf ook bij een psycholoog omdat het echt een binnenvetter is. Ik niet, maar hij kan dan mijn problemen er nu echt niet bij hebben. Nou ja, eerst de gyn maar bellen om de afspraak voor de fm te maken.