Soms wil het niet...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda88, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda88

    Linda88 Actief lid

    9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames,
    Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen: Wij willen dolgraag een kindje. Ik heb ook lang naar het moment uitgekeken dat ik met de pil kon stoppen. Nu ik gestopt ben willen we natuurlijk zo snel mogelijk zwanger worden. Dus in deze periode proberen we ook om de dag te `klussen`. Maar nu dus het probleem, manlief heeft op die momenten dat `het` moet gebeuren de gedachte dat hij MOET presteren en dan wil `het` niet. Ik wil het natuurlijk graag delen over de vruchtbare dagen. Aangezien niemand er van af weet is hij dus de enige. Maar dat lijkt me niet meer verstandig aangezien zijn gedachtes.
    Wat vinden jullie en herkennen jullie dit?Het is namelijk erg vervelend...
    Groetjes
     
  2. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Wat bedoel je precies met deze zin?? Ja mijn man vond het ook niet leuk toen ik na twee jaar proberen met ovutesten begon.. Is ook niks aan als het moet. Laat het los, je bent nog maar net begonnen meid! Je kunt nog heel goed spontaan zwanger worden de komende tijd!
     
  3. Linda88

    Linda88 Actief lid

    9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die zin is een beetje raar haha! Maar ik bedoelde ermee, dat hij nu denkt: Help ik moet presteren! dan wil het niet.
    Ja ik weet het geduld;) Is soms best moeilijk!Helemaal nu mn vriendin net is bevallen en een vriendin zwanger is.

    Maar 2 jaar is lang zeg...
     
  4. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Oja ik snap het. Ja wordt je inderdaad niet vrolijk van.. Maar achteraf is het zo kort ;)

    Heel veel succes, ik zou er nu nog niet te erg mee bezig zijn!! Je hoeft toch niet steeds te zeggen wanneer je vruchtbare dagen zijn? Mannen houden dat vaak zelf niet bij ;)
     
  5. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    dat is moeilijk! om er niet te veel mee bezig te zijn.
    zeker als je al heel lang een kindje wilt, en het kan eindelijk, dan is dat haast niet te doen.
    zelf ben ik er ook veel mee bezig. ik probeer van niet, maar dat gaat niet echt haha!

    maar om op je vraag terug te komen: ik herken het! het was nooit een probleem, en toen 'moest' het, en toen had vriendlief erg moeite ermee. gelukkig konden we er erg om lachen.

    succes!
     
  6. Marnat

    Marnat VIP lid

    10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Linda@ Meis jullie moeten niks hoor , jullie mogen heerlijk van elkaar genieten! Doe dat zou ik zeggen.

    Sorry maar in de mmm moet je .
    Je bent nog maar net begonnen spontaan kan jij nog altijd zwanger worden.

    Ik snap het wel elke maand is er 1.
    Wil er alleen mee zeggen doe het wanneer je behoefte hebt en geniet van elkaar.
     
  7. Y30

    Y30 Fanatiek lid

    11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Vervelend! Mijn mannetje vindt het ook niet super als er "geklust wordt, i.p.v. gevreeën" (als je snapt wat ik bedoel), maar hij heeft geen moeite met presteren. Wel moeite met meerdere dagen achter elkaar "dekhengst" te zijn (zijn woorden niet de mijne:D), waardoor hij soms geen zin heeft, en dan gebeurt het ook niet.
    Wat ik probeer is, om wat extra aandacht aan het "klussen" te besteden, zodat het weer leuk word, en er niet te veel nadruk op te leggen dat het die tijd van de maand is.

    Succes
     
  8. BeebieBeeb

    BeebieBeeb Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    ik zei vandaag bij een ander topic ook hetzelfde!
    namelijk, die mannen hebben altijd zin en willen altijd, maar als het 'oefenen' ineens niet meer oefenen is en het voor het echie 'moet', dan lukt het ineens niet! beeeetje jammer als je rond je eisprong zit! ;)

    hier dus hetzelfde! ik ga hem dus ook niets meer vertellen over vruchtbare dagen e.d., dat werkt alleen maar tegen! ik klets er hier wel over!
     
  9. mek11

    mek11 Fanatiek lid

    19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Hihi werd wakker en zag da het na 6e was en zag dater iemand om 6 uur zou testen maar helaas nog geen bericht.

    Ik heb super slecht geslapen. Ik ging liggen en was misselijk, echt z'n gevoel alsof je bijna gaat overgeven. Uiteindelijk toch in slaap gevallen maar om 2 uur weer wakker.. zelfde verhaal en nu wakker en weer. Als ik op me rug lig gaat het wel maar op me buik en zij is niet te doen! Als dit ontpillen is dan is de pil echt rotzooi voor je lijf denk ik.

    Over een uurtje kom ik nog is kijken of er posi testen zijn. Geniet allemaal van het prachtige weer vandaag.

    Liefs mek
     
  10. mek11

    mek11 Fanatiek lid

    19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Oeps verkeerd onderwerp aangeklikt. Gaat ook wel lastig met gsm en zo vroeg!
     
  11. Linda88

    Linda88 Actief lid

    9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat we niet de enige zijn hahaha!:) Maar het is ook zo lastig om geduld te hebben;) Ik kan altijd moeilijk mijn mond dicht houden tegen mijn man! Zo zie je maar weer, dat heeft zo z`n voor en nadelen!;)

    Iedereen een fijne dag! Ik mag weer een dagje werken!
    Groetjes!
     
  12. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Niks meer zeggen en gewoon lekker spontaan houden. Niks is frustrerender voor een vent dan op dat moment 'moeten'.
    Om de dag sex (wij hadden sex wanneer we zin hadden en soms was dat 2 keer per dag en soms 4 dagen niet.) en ovutesten heb ik nog nooit gedaan en ik heb toch 2 kindjes ;)
    Er is bij jou ook nog geen reden om te denken dat je niet spontaan zwanger kan raken. Je bent nog maar net begonnen.

    Maar natuurlijk hoop ik voor je dat deze maand raak is! :D Succes!
     
  13. Assepoes84

    Assepoes84 Niet meer actief

    Ik vertel mijn vriend ook niet wanneer de vruchtbare dagen zijn. Ik kwam er laatst trouwens achter dat hij dacht dat je als vrouw heel de maand zwanger kan worden en heb hem toen eens uitgelegd hoe het precies zat! Dat geloofde hij eerst niet...totdat ik zei bel je broer maar om het te vragen (is net vader en krijgt nu de 2e) toen geloofde hij mij wel.

    Ik vertel hem lekker niks, want stiekem vindt hij het eigenlijk heel spannend om vader te worden en krijgt dan een soort van seksvrees haha. Dan ben ik ook bang dat hij niet meer durft. Hij hoort het wel wanneer het raak is en dan weet ik zeker dat hij er superblij mee is! Nu vindt hij de gedachte gewoon nog erg spannend..pff en dan is het zo'n grote stoere vent!
     
  14. 23Eline

    23Eline Actief lid

    21 nov 2010
    163
    0
    0
    Ik herken het hier ook wel.. Maar geloof me.. dat gaat wel weer over. Wij konden er ook erg om lachen!
     
  15. zj84

    zj84 Fanatiek lid

    16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Probeer er niet zo bij stil te staan. Je bent pas in de derde maand bezig en tja als je er nu al zo'n druk op legt dan is de plezier snel weg. En idd als je in de mmm beland moet je op commando presteren. Nu heb plezier in elkaar en ben er voor elkaar en doe het wanneer je zin hebt. Want als je nu zo al begint, raak je elkaar kwijt en dan valt je droom helemaal in duigen.

    Succes
     
  16. Joy2111

    Joy2111 Fanatiek lid

    16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik gebruikte ook ovutesten en we hadden de afspraak dat hij niet wou weten wanneer ik vruchtbaar was.
    Hij wou het ook bewust niet weten bang dat hij anders "moest" presteren..
    Dit werkte voor ons goed.
     
  17. Linda88

    Linda88 Actief lid

    9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen bedankt voor de reacties!Het heeft me weer helemaal opgebeurd!:)
     
  18. Dreamer08

    Dreamer08 Fanatiek lid

    24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heel herkenbaar, bij ons werkt dat dus ook zo@
    Eigenlijk wil ik mn man niet vertellen wanneer ik in mn vruchtbare periode zit, maar vaak ben ik er zo vol van... dat ik het juist ook wel weer heel graag wel wil vertellen! Lastig...!!!! Vooral frustrerend als je een poos bezig bent geweest en het lukt dan niet...
     

Deel Deze Pagina