Eerste dagen met ovu testen..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Alva, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alva

Alva Niet meer actief

Deze ronde test ik voor het eerst met ovu testen. Net de 3e dag gedaan en hij is lichter dan gisteren, terwijl gisteren nou niet echt een piek was.
    Is dat normaal?
    Gezien de voorgaande cyclussen verwacht ik mijn eisprong ergens tussen woensdag en volgende week dinsdag.

Bijgevoegde bestanden:

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Deze zijn nog lang niet positief meid. Gewoon blijven doortesten tot de teststreep even hard knalt als de controlestreep. is altijd wat zoeken in het begin :)
    Er staan op een ovu test sowieso heel je cyclus door lichte streepjes.
    Veel succes!
    Welke CD (cyclusdag) zit je nu?

3. Alva

Alva Niet meer actief

Dat hij niet positief was wist ik, maar ik dacht dat hij elke dag op moest lopen? Of is dat alleen vlak voor de eisprong?

Ik zit nu op dag 8. Laatste cyclus was 23 dagen.

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hij zou dan de komende dagen wel kunnen gaan oplopen. Ik zou ook pas op cd 8 of 9 beginnen ipv 6.
    Even doortesten en kijken hoelang je cyclus deze maand is.

5. Alva

Alva Niet meer actief

De volgende keer maar wat later beginnen dus, ik hoop nu ook dat ik het red met 12 testjes 😊

6. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Deze duurt nog even. Je test moet gelijk zijn aan je controle streep of zelfs donkerder.
    Nog ff doorgaan.... succes. En wat handig kan zijn is ook tempen. Dan weet je zeker dat je ei echt is geweest

7. Alva

Alva Niet meer actief

Nu is hij vandaag bijna niet meer zichtbaar 😯

Kan ik hem al gemist hebben?? Ik ben op dag 6 begonnen met 1 x per dag. Lijkt me sterk dat ik dan al een eisprong heb gehad. Wel 2 dipjes in mijn temperatuur. Op dag 5 en vandaag lijkt het (afhankelijk wat hij morgen dan weer doet natuurlijk).

8. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Op dag 6 ben je toch nog niet volledig 'uitgemenstrueerd'? CD1 is de dag dat je menstruatie begint maar ik ga ervan uit dat je dat wel weet en dat je niet begint te tellen vanaf de dag dat je regels gedaan zijn?

9. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hij hoeft absoluut niet op te lopen, deden ze bij mij ook niet!

10. Alva

Alva Niet meer actief

Ja dat weet ik inderdaad. Dag 1 begon de menstruatie, dag 4 laatste dag echte menstruatie, dag 5 nog wat kleine veegjes en dag 6 niks meer.

Maar waarom lopen de ovu testen dan af ipv op?
    Kan je hem missen als je maar 1 x per dag test?

Ik had bedacht om pas 2 x per dag te gaan testen als hij donkerder wordt..

11. Alva

Alva Niet meer actief

Maar wel op een dag een positieve gehad dan ??

12. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Absoluut en het resultaat ligt hier in haar wiegje te slapen ;) gewoon elke dag een keer testen en als tie serieus donkerder begint te worden twee keer per dag testen

Het hormoon zit altijd in meer of mindere mate in je lichaam (en dus in je urine) en de hoeveelheid schommelt wel eens, vandaar

13. Alva

Alva Niet meer actief

Dan testen we nog even door.. bedankt !!

Deel Deze Pagina