Langer dan je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door melloncollie, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik vroeg me af of er hier nog meer meiden zijn die langer zijn dan hun partner. En of jullie daar problemen mee hebben, of dat het je juist niets uitmaakt.

Ik ben zelf 1.84m en mijn vriend is 1.72m. Flink wat langer dus dan hij, maar ik heb er nooit mee gezeten. Ook nooit vreemde opmerkingen over gehad. Ik vind het zelf ook leuk om lang te zijn; ik voel me er niet minder vrouwelijk door ofzo.

2. randi

randi Niet meer actief

ik ben 1.5cm langer, dus hard valt het niet op :D ik zelf maak daar ook geen probleem van en mijn vriend ook niet zo. al heeft hij liever dat ik geen stilletto's draag als we ergens heen gaan. denk dat een man daar meer problemen mee heeft dan een vrouw maar kom; liefde overwint alles, ook hoogte :)

3. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Mijn vriend is de eerste vriend die langer is als ik ben (2 meter). Ik ben zelf 1.85, toen ik jonger was waren alle vriendjes korter dan ik. Kreeg verder ook nooit opmerkingen ofzo.

4. melloncollie

Mijn vriend lijkt er een soort voorliefde voor te hebben, want zijn ex was ook best lang. Ookal ontkent ie het in alle toonaarden ;)

Mijn vriend zou het niet erg vinden als ik iets met hakken zou dragen. Integendeel hij moedigt me aan maar ik houd er niet van :p

5. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    ook ik ben langer dan mijn vriend. Het is maar een paar cm.
    Ik zit er niet mee dat ik langer ben. Ben zelf 1.81.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.427
    36.306
    113
    Ik niet, maar mijn zusje wel. Zij is 187 en haar vriend 180. Zij vind het erger dan hij geloof ik.

7. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik ben bijna 1.80 m. Mijn partner is gelukkig langer. Heb vriendjes gehad die kleiner waren dan ik. Ik vond het vreselijk. Niet eens om opmerkingen die er over konden komen, maar omdat ik gewoon graag tegen de borst van m'n vriend wil kunnen hangen en niet ver boven z'n schouder uitkijk tijdens het kroelen.

Ik heb dus ook zelden hakken aan. Ook omdat ik maat 42 van schoen heb! Nog zoiets...

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik ben 1.62cm
    en mijn partner is 1.83cm ;)

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hier ook een iniemienie ik 165 hij 185

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ben zelf 1.82m en mn man is 1.79m
    Kleiner zou hij ook niet moeten zijn, dan zou ik me er niet prettig bij voelen.
    Overigens valt het niemand op dat hij kleiner is.
    En dat we 3 cm schelen hoorden we pas bij de gyn.
    We dachten zelf altijd dat we maar 1 cm scheelden.
    Hij vond t echt niet leuk om te horen dat ie dus nóg kleiner was :)

11. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Mijn man is duidelijk kleiner. We krijgen nooit opmerkingen. Als mensen kijken is dat denk ik vooral omdat mensen zich verwonderen over de combinatie. Hollands welvaren (nouja, niet dik maar wel blond, bolle kop enz.) naast een klein "getint" mannetje met fijn gezichtje waarbij je ze af ziet vragen waar die vandaan komt en hoe we aan elkaar zijn gekomen. In uiterlijk zijn we bijna tegenpolen. Bij mijn schoonfamilie voel ik me al helemaal een boeren blonde reuzin, steek ik met kop en schouders boven iedereen uit, (mijn man is geen dwerg ofzo, hoor, komt door zijn afkomst). Ik ben zelf gewoon 1.71 cm.
    Op hoge hakken liep ik sowizo al niet, en ach het went. En als je zit of ligt merk je er niets van. Bij trouwfoto's maken een beetje opletten hoe je gaat staan. Wit maakt toch al groter dan zwart...

12. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben ook mini 1.65 en mijn man 1.73 ook niet echt lang :) kheb wel aaaaaaaaaaaaltijd problemen met broeken kopen, altijd te lange pijpen, da's bij jullie zeker net andersom? altijd te kort?

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier idd ook anders op ik 1.66 en mijn vriend 1.97 zelfs met nekbrekers aan voel ik me nog een onderdeurtje.

als je dan denk hoe het gaat als ik in de auto heb gereden en de stoel niet terug heb gezet naar achter :) en maar knetteren

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook mini en maxi. Ik ben 1.55 m, vriendlief is maar liefst 1.94 m.... Val sowieso op de lange man, vind kleine mannetjes niet aantrekkelijk.

15. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahaha, ik ook niet!

16. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik ben 1.58.vriend 1.85 en mag altijd tegen hem opkijken. Ik heb lange benen,zeker voor mijn lengte maar ondanks dat mag er altijd een stuk van mijn broeken af worden gehaald,zo godsgruwelijk irritant is dat!

17. Pris

Pris Fanatiek lid

Wj zijn ongeveer even groot.
    :D

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier is mijn man denk ik 2 of 3 cm langer maar hij staat altijd een beetje in elkaar. Dus staan we gewoon op oog-hoogte van elkaar ;)
    Hakken draag ik zelden en met ons trouwen heb ik er echt op gelet dat ik geen schoenen droeg met een hak.
    Van mij had hij best wel een cm of 10 langer mogen zijn. Gearmd lopen werkt bij ons bijv. niet.
    Ik ben 1.78 trouwens. Ik vind 't wel een prima lengte. Over 't algemeen nog goed te doen met broeken.

19. melloncollie

Meiden,

Misschien was het niet helemaal duidelijk maar mijn vraag was meer wie er groter is dan haar haar partner en niet wie er veel kleiner is dan haar partner. Wel leuk hoor de reacties verder, maar kan niet echt ervaringen uitwisselen ;)

Ben zelf ook behoorlijk Hollands, niet dik maar wel wat stevig...alleen geen blond haar :p En ik loop met een klein half Pools mannetje rond :)

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik ben ook groter dan mijn kerel(tje), hhahahaha!
    Scheeld niet ontzettend veel, maar het w\valt wel op.
    Gelukkig hebben we er allebei geen problemen mee. ;)

Deel Deze Pagina