Ik ben 1.83 ongeveer en mn vriend 1.79 dus scheeld wel iets! We zitten er opzich niet zo mee, alleen ik vind 't vervelend dat ik nooit eens leuke schoenen met een hoge hak kan kopen! Niet zozeer, dat ik dan nog langer dan hem ben, maar ik voel mezelf dan zo "groot"
Ik ben ook groter dan mijn man! ik ben 180 en hij 172. Ik heb er geen problemen mee, maar let er wel op dat ik geen hakken draag. Vind het verschil dan inene zo groot worden! hahahaha Hij is 8 cm kleiner maar wel 8 jaar ouder! hahaha kus miek
Ik ben 1.93 cm en mijn vriend is 1.85 cm. Het valt niet zo op dat ik groter ben. En hakken draag ik eigenlijk nooit.... Niet nodig toch?
Ik ben 1.80 en mijn vriend 1.73. In het begin wilde ik geen hakken meer dragen, maar dat ben ik na al die jaren wel kwijt. Eigenlijk val ik ook op grote en stevige mannen. Maar nu ben ik al 7 jaar met deze kleine fijne man en ik zou niet anders willen.
Ja daar val ik ook wel op, gek dan dat ik inderdaad met mijn kleine mannetje ben 1.93m das lekker lang zeg! lijkt me heerlijk.
Ik ben 1.84m en mijn mannetJE (hihihi) is 1.76m. Soms vind ik het wel jammer, ik zou ook wel weg willen kruipen bij hem. Als we nu knuffelen kruipt hij min of meer in mij weg. Ik draag trouwens wel gewoon hakken soms. Daar heb ik me nu maar eens overheen gezet. Maar in bed schuif ik gewoon helemaal naar net voetenend zodat ik gevoelsmatig wel lekker de kleinste ben.
ik ga effe ondeugend doen maar hier ook minnie ienie hih ik 166 man 198 hahah wel leuk. en idd blusvrouw hakken werken niet dus dan maar de eerste tree van de trap
Wauw 1.93. Ik weet nog dat ze mij vroeger tegen de 1.95 hebben gegeven aan de hand van een meting aan de handen, die van mij zijn verschrikkelijk groot. Dus viel mee. Ikzelf heb ook nooit een hak aan, ik heb al moeite om gewone schoenen te vinden, laat staan leuke, betaalbare hakken. (maat 43/44 met een zeer brede donald duckvoeten, echt het zijn nog net geen zwemflippers). Moet wel zeggen dat ik het nu wel lekker vind om een beer van een ventje te hebben hoor, je kan er zo lekker in knuffelen. Maar als mijn vriend korter geweest was, had ik hem vast net zo lief gevonden.
mijn schoonzus is langer dan mijn broer. scheelt denk ik wel 6 centimeter en ze draagt ook gerust hoge hakken. het boeit ze niks en zijn nu na 20 (!) jaar nog steeds gek op elkaar
Ik ben een paar cm langer dan m'n man, maar vooral ook vele cm's breder Als hij achter me gaat staan zie je 'm dus niet meer haha. Ik vind het wel jammer hoor, zou het zelf wel leuk vinden om een keer naar een man te kunnen 'opkijken' zeg maar, maarja, dan had ik zelf maar wat kleiner moeten zijn
Ik draag gewoon hakken als ik dat wil hoor Mn man had wel gevraagd of ik met onze bruiloft er rekening mee wilde houden dat ik niet te hoog boven hem uitkwam. Ik heb toen hakjes van 5 cm aangehad en gewoon met de foto's mn hoofd wat gebogen of iets door mn knieën gezakt (zag je toch niet in die mooie jurk ) Maar verder maakt het hem niet uit als ik iets hoger uitkom. Ik heb overigens gewoon maatje 37/38, dus geen problemen met hakken kopen.
Ik ben ook groter dan mijn vriend, we hebben er beiden nog nooit problemen over gemaakt. We schelen maar enkele cm, waardoor het niet zo erg opvalt.
Hahaha één van de eisen die ik had in een man, was toch wel dat hij langer moest zijn dan ik............ Is me gelukt ook trouwens, al was het niet makkelijk (ben zelf 1.81 m, net als velen van jullie wel bovengemiddeld) maar manlief is 2.05..! Als ik op de eerste trede van de trap sta kan ik heb bijna recht in de ogen kijken..... Lange man, heerlijk!! (En het is dus maar goed dat smaken verschillen he hahaha ) Liefs Esther
Vind het toch ook wel praktisch hoor dat vriendlief kleiner dan ik is. Daardoor hebben we dezelfde schoenmaat en trek ik ook geregeld zijn All Stars aan. Hij heeft ook hele coole sokken...en een gave boxer hihi. Zelfs zijn bandshirtjes trek ik gewoon weleens aan!
ik ben 1.77 en mijn vriend is 1.75 dus 2 cm kleiner maar ik merk er niks van, alleen met hakken maar die draag ik niet.
Hebben alle andere lange dames zulke grote voeten dan? Ik kan wel zijn kleren aan, maar hij de mijne absoluut niet Qua breedte is hij een stuk groter dan mij
Heb er nooit geen problemen mee gehad. Toen ik een jaar of 12 was schatte de schoolarts dat ik rond 1.92 cm zou worden. Aardig geschat. Grappig is dat ik regelmatig in de supermarkt word aan gesproken of ik even wat van de bovenste schap zou kunnen pakken! Met kleding of schoenen heb ik geen moeite. Tegenwoordig word iedereen wat langer dus daar spelen ze ook op in. Schoenmaat 40/41 dus, ook geen probleem.
ik kan iemand waarvan de vriend 2.05 is en zei zelf 1.63 is zo leuk gezcht altijd. Zelf ben ik ong 1.83 en vriend 1 cm kleiner maar door zijn stekels lijkt hij groter