Langer dan je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door melloncollie, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Bij mij schatte ze rond de 1.85m, uiteindelijk 1.84m geworden dus ook goed geschat ;)
    Ik vind het zo vreemd dat schoenmaten zo kunnen wisselen. Ik heb 41/42 en soms zelfs 43. Mijn voeten zijn ook een stuk groter dan die van m'n vriend maar hij heeft 41 nodig omdat hij hele brede voeten heeft.

2. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Ik werd ook op 1.95 geschat door de schoolarts, maar ben gelukkig blijven steken bij de 1.85. Ik ben namelijk ook nog eens heel dun, anders was ik gelijk zo'n lange slungel geweest.hihi......Ben ik nog hoor!

Ik heb schoenmaat 40/41, goed te doen dus.

Zijn jullie ook heel klunzig?

3. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Mijn broertje en zijn vriendin toevallig? Mijn broertje is ook 2.05 en zijn vriendin is zeer klein. Lijkt vooral grappig.

4. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ik ben verschrikkelijk klunzig. En vooral ook lomp. Ik krijg ook dingen kapot waarvan andere mensen zeggen, hoe doe je dat? Tja, het is gave.

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

haha wie is je broertje dan ? zal wle heeeel toevallig zijn ;)

6. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Ja het is toch ook een talent he?! hahaha.....
    Ik geef altijd mijn lengte de schuld als ik iets laat vallen of struikel. Het signaal wat je hersenen moeten geven, is gewoon te lang onderweg naar mijn voeten/handen.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik stoot me altijd aan alles, dus wat dat betreft ben ik zeker een klungel :)
    Ik zou trouwens echt niet meer weten wat de schoolarts vroeger had voorspelt.
    Ik heb wel evenwichtsproblemen, maar of het door mn kleine voetjes komt weet ik niet :)

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hier ook! Ik ben 1m81 en hubby 1m79, scheelt niet veel, maar ik draag geen hakken. Vind hij niet erg als ik het wel zou doen hoor, maar zelf vind ik het niet zo leuk lijken.. gek eigenlijk he? Hij maakt er ook geen punt van dus waarom zou ik dat dan wel doen... Hmmzz.. misschien dan straks toch maar ff shoppen naar mooie laarzen, deze keer MET hak... ;)

Xx

9. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb best grote voeten ja.. maatje 41 soms wel is 40 en ik heb ook wel eens maatje 42 aangehad. Mijn vriend heeft kleinere voeten als mij maar wel breder.
    Een maat 39/40 maar draagt 42 omdat hij brede voeten heeft, hij heeft eigenlijk maar een heel kort voetje, ik heb mijn voet er wel eens naastgezet vergeleken met hem heb ik een kano!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ohja, schoenmaat hier meestal 41, soms met laarzen die in een punt lopen maatje 42.. en dat is dan vaak wel ff zoeken! ;)

Deel Deze Pagina