Bij mij schatte ze rond de 1.85m, uiteindelijk 1.84m geworden dus ook goed geschat Ik vind het zo vreemd dat schoenmaten zo kunnen wisselen. Ik heb 41/42 en soms zelfs 43. Mijn voeten zijn ook een stuk groter dan die van m'n vriend maar hij heeft 41 nodig omdat hij hele brede voeten heeft.
Ik werd ook op 1.95 geschat door de schoolarts, maar ben gelukkig blijven steken bij de 1.85. Ik ben namelijk ook nog eens heel dun, anders was ik gelijk zo'n lange slungel geweest.hihi......Ben ik nog hoor! Ik heb schoenmaat 40/41, goed te doen dus. Zijn jullie ook heel klunzig?
Mijn broertje en zijn vriendin toevallig? Mijn broertje is ook 2.05 en zijn vriendin is zeer klein. Lijkt vooral grappig.
Ik ben verschrikkelijk klunzig. En vooral ook lomp. Ik krijg ook dingen kapot waarvan andere mensen zeggen, hoe doe je dat? Tja, het is gave.
Ja het is toch ook een talent he?! hahaha..... Ik geef altijd mijn lengte de schuld als ik iets laat vallen of struikel. Het signaal wat je hersenen moeten geven, is gewoon te lang onderweg naar mijn voeten/handen.
Ik stoot me altijd aan alles, dus wat dat betreft ben ik zeker een klungel Ik zou trouwens echt niet meer weten wat de schoolarts vroeger had voorspelt. Ik heb wel evenwichtsproblemen, maar of het door mn kleine voetjes komt weet ik niet
Hier ook! Ik ben 1m81 en hubby 1m79, scheelt niet veel, maar ik draag geen hakken. Vind hij niet erg als ik het wel zou doen hoor, maar zelf vind ik het niet zo leuk lijken.. gek eigenlijk he? Hij maakt er ook geen punt van dus waarom zou ik dat dan wel doen... Hmmzz.. misschien dan straks toch maar ff shoppen naar mooie laarzen, deze keer MET hak... Xx
Ik heb best grote voeten ja.. maatje 41 soms wel is 40 en ik heb ook wel eens maatje 42 aangehad. Mijn vriend heeft kleinere voeten als mij maar wel breder. Een maat 39/40 maar draagt 42 omdat hij brede voeten heeft, hij heeft eigenlijk maar een heel kort voetje, ik heb mijn voet er wel eens naastgezet vergeleken met hem heb ik een kano!
Ohja, schoenmaat hier meestal 41, soms met laarzen die in een punt lopen maatje 42.. en dat is dan vaak wel ff zoeken!