Bas slaapt nu nog steeds. Het is nu zeg maar 9.00 uur. Normaal gesproken wordt hij rond 7.00 uur wakker. Ik denk dat het komt omdat hij gisteren zijn tweede spuitje heeft gehad. Maar nu komt het. Hoe doe ik dat nu met de flesjes? Normaal gesproken is het: 7.00 11.00 15.00 19.00 23.00 Ik zie het niet zo zitten om vanacht om 01.00 of nog later zijn fles te geven. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. HIj moet wel 5 x 200 cc drinken. Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?
Je kunt proberen om tijd 'in te halen' door de tijd tussen de voedingen wat korter te maken. Het is altijd lastig als er plotseling iets verandert, maar je doet er niets aan. Meer tips kan ik ook niet geven, sorry... Succes!
Charlotte heeft vandaag ook minder gedronken omdat ze vanochtend haar eerste spuitjes heeft gehad. Ze hebben aangegeven dat het kind meer kan slapen en minder kan drinken dan gewoonlijk, dus is het raar als ik zeg dat je het gewoon kunt accepteren? Ik ben hier zowiezo niet van de tijden met voeden, ik let erop dat ze gemiddeld genoeg binnen krijgt maar maak haar zelden wakker voor een voeding en dat gaat al 2 maanden prima. Ik zou het niet zo nauw nemen als ik jou was, binnen een dag of wat zit je weer in het ritme en het is echt niet erg als hij eens wat minder drinkt, als hij maar voldoende plas- en poepluiers heeft!
Ik zou er gewoon 4 uur tussen laten en dan de fles van 23:00 laten vervallen. En dan maar zien of ie doorslaapt tot 7:00. Zo niet, dan heb je pech met een nachtvoeding . Zo doe ik dat met Julian, want op het moment is zijn ritme ver te zoeken. De ene keer hebben we een nachtvoeding en de andere keer niet, maar hij wordt hoe dan ook tussen 6 en 7 wakker voor zijn eerste fles (mag van mij wel iets later, maar ja...)
Oh, ik zie nu dat het eigenlijk nergens meer op slaat om te antwoorden, omdat je dit gister al gevraagd hebt . Hoe heb je het opgelost?