mijn zoontje van bijna 8 weken ademt tegenwoordig vaak in met een piepend geluid. komt iemand dit bekend voor? hij heeft reflux en misschien koemelkallergie maar daar zijn we nog mee bezig, maar dat gepiep deed ie eerder nooit. of zou het gewoon een nieuwe ontdekking zijn?
Mijn dochtertje deed dat toen ze 2-3 weken was. Ze haalde piepend, snurkend, zagend en grommend adem Nu heeft ze het nog af en toe. Wij hebben het aan de huisarts gevraagd, die zei dat die kleine luchtwegen van een baby nu eenmaal snel geïrriteerd zijn en dat je dat dan soms hoort. Kan ook een verkoudheidje zijn. In elk geval kan het geen kwaad - tenzij je kindje natuurlijk doorlopend benauwd ligt te piepen.
nee dat is het juist niet, hij is niet benauwd, verkouden of iets degelijks.tis neit dat ik me erg zorgen maak, ben wel benieuwd wat t zijn kan. tis ook alleen met inademen, met uitademen niet. bij een verkoudheid zou hij bij uitademen ook moeten piepen
Mijn dochtertje had het ook niet benauwd ofzo, en was ook niet duidelijk verkouden (geen snotneusje o.i.d.), dus toch die irritatie van die mini-luchtwegen waarschijnlijk. En idd alleen piepen bij het inademen.