Mijn eerste was er binnen 4 uur vanaf 1e wee incl. 2 persweeen Mijn tweede was er binnen 2 uur vanaf 1e wee incl. 1 perswee Mijn derde was er binnen 3 uur vanaf 1e wee incl. 2 persweeen Relax...........
Bij de eerste vanaf de eerste wee ongeveer 8 uur, daarna ingegrepen met keizersnede. Bij de tweede 2,5 uur vanaf de eerste wee, half uur persen.
Hoi, nou bij mijn eerste begon het zeg maar rond 5 uur s'morgens,maar was weer in slaap gevallen,dus merkten eigenlijk niets,om 7 uur weer wakker en de ween waren iets heftiger maar goed te doen,maar verloor iets bloed dus moets ik naar het ziekenhuis,om 8,30 uur was ik er en toen waren de ween nog sterker maar ik vond ze vooral niet pijnlijk.om 13,45 uur moets ik persen en om 14,10 uur was ze er. Mijn 2de bevalling was heftiger (niet leuk) het begon met een flinke rug ween van zeker 5 min die ik totaal niet aankon,fiel bijna flauw en werd heel erg misselijk en dat was om 22.30 uur.De hele nacht door met buik ween heel erg rommelig om de 30 a 45 min en zeer heftig,kon ze niet houden (zeeeeer pijnlijk). Om 8 uur had ik het ziekenhuis gebelt dat ik de ween niet meer aankon dat ze te pijnlijk waren,maar helaas mocht ik niet komen want ze kwamen maar rond de 15 a 10 min.moest in bad gaan liggen,maar haleluja daar werd het alleen maar erger,dus ik er uit. De weer kwamen gewoon heel erg rommelig,dan om de 10min en dan om de 3 min en dan weer 5min e dan weer 15min,ik snapte er maar niets meer van dus ik weer het ziekenhuis opgebelt en die zeiden kom maar hier heen. Nou om 12.00uur was ik daar en mocht meteen blijven,de ween waren volgens hun niet HEFTIG genoeg (voor mij wel),dus werden mijn vliezen gebroken,en toen begon ik echt sterretjes te zien,de pijn die ik had werd heftiger en om 1752min mocht ik persen en 6min later was ze er. De 2de bevalling was voor mij niet echt een pretje ook al was de bevalling goed gegaan en heb ik er maar 6 uur (in het ziekenhuis) over gedaan (bij mijn eerste 5uur). Maar zal je zeggen het was de moeite waard,heb 2 prachtige dochters. Het is in mijn geval niet waar dat de 2de eerder komt en dat de bevalling korter duurt dan de 1ste,want was 5 dagen over tijd en heb er langer over gedaan. (bij de 1ste 3 dagen maar)
Bij Jelle heb ik er 6 uur over gedaan inclusief een uur persen. Ik had al meteen goede weeen, (rugweeen, auw!) maar de vk heeft op een gegeven moment de vliezen gebroken. Daarna moest ik nog even op de baarkruk omdat Jelle niet wilde zakken. Ik had ook geen persweeën, ik heb het op eigen kracht moeten doen. Bij Jitte heb ik er 10 uur over gedaan. Om 7.30 braken de vliezen en tot 16.30 heb ik eigenlijk geen fatsoenlijke weeen gehad. Naar mijn idee dan, want ze hadden hun werk wel gedaan. Ik moest ook meteen de vk bellen, juist omdat Jelle zo vlot was voor een eerste. Jitte is geboren na 10 minuten persen... Bij Jitte had ik ook buikweeen, dat voelde veel beter dan die rugweeen bij Jelle... Als ik heel eerlijk ben, vond ik de bevalling van Jelle fijner omdat ik daar onbevangener inging. Ik heb zelf het idee dat omdat ik bij Jitte wist wat er ging komen, ik niet zo ontspannen was. En dat hielp niet zo goed bij het opvangen van de weeen.
hier was het bij de eerste 8 uur waarvan 45 min persen. de tweede in totaal 14 uur. maar ben wel tussendoor nog ingeleid omdat het niet vorderde. vanaf de nieuwe weeen van het inleiden duurde het maar 3,5 uur waarvan een half uur persen. hij was wel een aardig stukje groter. dat ging dus bij mij wle weer op. eerste was 3600 gr deze was 4220 gr
mijn eerste was 4 uurtjes en de 2de was nog geen 3 uurtjes bij mij 2de werdt ik om 4 uur wakker met kramp en om half 5 kwam de vk en had ik 6 cm en om half 6 mocht ik persen en kwart voor 6 is ze geboren dus heel snel dus ik verwacht dat ik de 3de zo kan opvangen
1e: 6 uur en 15 minuten persen, toen vaccum pomp om de een of andere reden 2: 3 uur vanaf het eerste "gerommel" en 2 minuten persen - als de vlos niet stop had geroepen had ik de baby als een raket door de kamer gelanceerd haha