14 oktober 2009. heerlijk geslapen die nacht, wel af en toe naar de wc om te plassen maar dat was al standaart. Om kwart over 5 sochtend moest ik dus ook naar de wc maar toen ik ging zitten leek wel of ik wat in mijn broek plaste. Ik had er niet bij nagedacht dat het ook wel eens kon zijn dat je vliezen waren gebroken, dus ik gewoon met mijn duffe kop naar de wc gegaan en een nieuwe onderbroek aan gedaan in het donker. terug in bed bleef ik maar denken hoe het nou kon dat ik ineens vocht verloor en ging toch nog maar is naar de wc om te kijken of het niet groen of iets was. Dit was niet het geval, toen ging de wekker van mijn partner en gingen we samen naar beneden maar kreeg in eens krampen en poep drang.( ik maar niet aan de bevallin gedacht zo stom) ik van half 6 tot half 7 krampen en later bleek persdrang weg te puffen, half zeven VK gebeld, 7 uur was ze er en keek ze bij mij. Jeetje zei ze je hebt al 10 cm ontsluiting en als je persweeen krijgt mag je persen. Nou die kreeg ik snel genoeg maar vond in het begin wel eng om te persen. Na 45min persen is onze meid geboren. Helaas doordat ze te vroeg is geboren werd ze te geel en moesten we na twee dagen naar het ziekenhuis en onder een lamp, gelukkig gaat het een stuk beter nu en hopen we dat ze snel naar huis mag. Mijn bevalling is erg vlot en onverwachts gegaan zonder weeen vooraf. Het moest wel echt tot mij doordringen, had eigenlijk niet echt de tijd om het te beseffen. Groetjes geluk2009
Gefeliciteerd met jullie dochter! Dat is een vlotte bevalling, snap dat je het nog niet helemaal kunt bevatten. Ik hoop voor je dat ze snel naar huis mag.
Zo, waar heb jij die bevalling besteld? Hartelijk gefeliciteerd met jullie meisje! Hopelijk mag ze snel naar huis.
Zo zeg... wat een bevalling!! Idd waar kun je die bestellen?!! hihi Zo ff tussen de bedrijven door.. Die meid van jou wordt vast een ninja..stille sluipster. Kan me voorstellen dat je helemaal overdonderd was!!! Maar wat een sterk verhaal zeg.. zo kan het dus ook! Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten!!
Gefeliciteerd!! wat een super verhaal! Ik ga maar bidden dat ik ook zo een bevalling mag krijgen Geniet vn je kleintje groetjes