Ik hbe sinds mijn 15e Neocon gebruikt. Rond mijn 20e een jaar gestopt. Ik ben nu sinds juni 2007 definitief gestopt... Ik begon me ineens af te vragen... Ik heb vrij veel de pil doorgeslikt. Ongi worden kwam (om uiteenlopende redenen) niet uit, dus lekker makkelijk... Maar zou het kunnen zijn dat ik langer dan gebruikelijk moet ontpillen omdat ik vaak heb doorgeslikt? Ik hoop dat iemand het antwoord weet!
Volgens mij werkt het niet zo hoor. De een heeft er meer last van dan de ander...dit heeft niet te maken met doorslikken dacht ik hoor! Elmo
nee hoor, dat hoeft niet anders te zijn. ik slikte ook vaak de pil door en ben na mijn ontrekkingsbloeding na 31 dg ongi geworden.
ok, dank je voor jullie antwoorden... Dan ga ik dit waanidee maar weer lekker uit mijn hoofd zetten...
nee dat heeft er volgens mij niks mee te maken, hangt gewoon van je lichaam af en voor iedereen is dat zoo anders. geduld geduld geduld. weet er alles van ben in december gestopt na 10 jaar pil, maar beetje bij beetje begin ik het door te krijgen. Succes meid!
heeft er volgens mij niks mee te maken. ik heb de pil 16 jaar geslikt, ook vaak doorgeslikt. was na het stoppen na 35 dagen ongesteld. niks bijzonders dus!
Het heeft er niks mee te maken, want me nicht die had de pil 6 jaar gebruikt en na 3 maanden was ze zwanger en ik ongeveer 4 jaar en bij mij duurde het 6 maanden. Dus je hoeft je geen zorgen te maken, het hangt van je lichaam af.