18 september hebben we onze intake gesprek in het maasstad ziekenhuis in Rotterdam. Na 4 iui behandelingen gehad te hebben zijn we nu doorgestuurd voor ivf. Het is te hopen dat het nu eindelijk een keer ga lukken,nadat we vorig jaar met 23 weken een zwangerschap hebben moeten afbreken. We zijn toen wel op de natuurlijke manier zwanger geworden maar zijn dat was een lot uit de loterij omdat het bij de man niet helemaal goed is. We hopen dat we snel kunnen starten. We hebben nog wel een iui gedaan het zou mooi zijn als die gelukt is maar ga er niet vanuit. Wie heeft er nog meer ivf in het maasstad gedaan.
Hey Appel wat heftig dat jullie een kindje met 23 wk hebben verloren! Zie dat je uit Gorinchem komt, heb jij ook eerst in het Beatrix gelopen? Ik nl ook maar begin dit jaar ivf endometriose doorverwezen naar het VU. Geen ervaring in het maasstad zhuis maar gaan volgende week beginnen in het vu, morgen de intake!
Ten eerste wat heftig van die zwangerschap vorig jaar. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn en dat hier een mooi broer of zus uit komt voor jullie kindje. Ik heb geen ervaring met het maasstad, maar met wat voor rede ben je daar heen gestuurd als ik vragen mag? Het is namelijk een zkh want zelf geen IVF lab heeft. Een zo genoemde transfer zkh. Dit betekent dat jij de behandeling en punctie zal ondergaan in het maasstad en dan je man na af loop met de eicellen naar het emc moet rijden. Nu is dat opzich niet erg(doen wij ook) alleen verbaast het mij dat je wordt door verwijzen naar een zkh die dat doet. Verder is er een topic over het maasstad van een meid die niet te vrede was. Hier ging hier wel over iui. In dat topic waren er ook meiden die wel te vrede waren hoor. Zoek die even op
Het ziekenhuis in Gorinchem heeft een samenwerkingsverband met het maasstad met het grote voordeel voor ons dat de echo's in Gorinchem gemaakt kunnen worden. De reden dat we zijn doorgestuurd is omdat het bij mijn man niet goed zit. En met onze achtergrond willen ze ons niet langer laten tobbe. Het valt ook niet mee om je accu elke keer weer op te laden. Maar we doen ons uiterste best. Hoeveel klappen kan een mens hebben? Gelukkig kunnen wij nog steeds van het leven genieten. Mochten we ooit zwanger worden volgen er nog veel echo's en onderzoeken. Tot de 20 weken blijft het allemaal stressvol en spannend. Maar dat is nu nog heel ver weg