Hallo dames, Ik heb een vraag aan de dames die na hun NOD positief testten. Ik heb m'n ei zo'n 20 dagen geleden gehad en heb gisteren en vanmorgen een test gedaan. Na een half uur kwam er een heeeel licht streepje. Te laat, dus niet betrouwbaar. Ik vraag me dus af of het streepje is ontstaan omdat er toch HCG is gevonden of dat het toeval is... Heb de testen van de site gebruikt. Na hoelang hebben jullie echt positief getest? Voor hetzelfde geld ben ik morgen ongi hoor, maar dat gevoel heb ik nog helemaal niet! Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! Alvast bedankt! Groetjes, Visjes
na 10 dagen had ik eindelijk ZWANGER op de test staan... daarvoor vage streepjes, na een week een licht kruis op de cb... ,
Hallo, Ik had niet eens tijd om de test naar boven te halen, zo snel was hij positief, en dat na een dag over tijd. Ik heb trouwens afgelopen maandag nog een test gedaan en die was ook weer zo positief. Dussss. Maar als ik jou was zou ik nog een testje doen. Groetjes,
Ik was een dag overtijd. De test was meteen overduidelijk! Volgens mij kan het per persoon verschillen, het ligt er (dacht ik )aan hoeveel van een bepaald hormoon er in de urine zit. succes! en anders gewoon nog een keer testen.
Ik denk dat je echt moet een streep zien binnen de tijd die op de verpakking staat... dus na een half uur is nogal laat. Maar ik zou ook eens opnieuw testen!
Ik testte op mijn NOD positief, zo'n twee weken na mijn eisprong. Was nog wel een heel licht streepje. Twee dagen later een dikkere streep (zie album). Nog maar een keer testen morgen zou ik zeggen! Succes. liefs Nikkie
Ik teste na 11 dagen overtijd pas positief. En alleen met de test van de huisarts. Op dag 12 teste ik nog eens met een huistest en die was negatief.
een overduidelijke + en dat 1 dag voor mijn NOD! (Clearblue zwangerschapstest) Ik hoop dat het bij jou ook positief blijft! Probeer het gauw nog eens!