Lieve allemaal, Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Vorig jaar november een miskraam gehad en merk dat ik bij elk krampje erg onzeker ben. 31 januari moet ik voor 4 dagen in Hong Kong zijn. Werkgerelateerd. Kan ik "gewoon" vliegen en voor 4 dagen het buitenland bezoeken. Gek genoeg heb ik het gevoel dat wellicht een lange vlucht (12 uur) een miskraam zou kunnen opwekken.. Liefs!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Volgens mij wordt vliegen niet afgeraden tijdens de zwangerschap. Zelf achteraf gezien ook gevlogen met 3,5 week en helemaal niets aan de hand
Zeker niet mee inzitten, kan geen kwaad! Sinds zondag terug van een verre reis, en helemaal niets aan de hand
Geen probleem hoor, ik was er ook even heel onzeker over, maar ik heb met 6 weken ook gevlogen en niks aan de hand. Oh, en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Oh meiden toch. Geen enkel probleem Ik ben zelf stewardess en wij mogen bij zwangerschap niet meer werkzaam zijn in de lucht. Dit komt door t risico van turbulentie, jetlag en tijdsverschillen. Maar als je eenmalig vliegt loop je de risico's niet. Wij lopen door het vliegtuig heen en heb je meer risico op vallen tijdens heftige turbulentie. Ook heb je elke week jetlag en dat js niet goed. Evenals nachtvluchten. Maar ik ga zelf dit jaar met 7 maanden gewoon nog op vakantie. Vliegen ja!!! Dit maakt niets uit. Drink wel voldoende en eet goed. Beweeg je benen wat vaker of loop even door gangpad heen. Verder; relaxen en genieten 👍