Whaaaaa!!! De straten staan hier nogal erg blank!! Het regent heel hard en er vielen hagelstenen uit de lucht van wel 2 cm doorsnede. Nu stromen de putten in de straat over, ons doucheputje klappert door de waterdruk, de goot loopt over en ons dakraam lekt, zodat we twee emmers op het bed hebben staan, zodat het bed zelf niet nat wordt Tjonge we wilden regen, maar zoveel regen hoeft er echt niet in één keer te vallen. Zelfs de provinciale weg aan het eind van onze straat staat blank!! Tis echt dramatisch! Ik vind het nu wel weer genoeg, vooral omdat we om 3:00 's nachts willen gaan rijden naar Italie... dan is al dat water wel overlast(ig)... En ik hoop niet dat ze mijn mannetje bellen dat hij moet gaan dweilen op zijn werk.. Hij is namelijk beheerder.. Dan zou dat betekenen dat hij niet genoeg gaat slapen vanavond! Staan bij jou de straten ook blank?
Nee ik zit buiten in het zonnetje. Waar regent het dan? Het werd hier net wel wat donker, maar nee het is overgewaaid.
Hier in Gelderland nog alles rustig. Het ziet er wel bewolkt uit, het zal me niets verbazen als we zo een flinke bui krijgen... Vannacht richting Italie? Lekker vooruitzicht zeg! Waar gaan jullie precies naar toe? Ik ben namelijk verliefd op het land.... Alvast een hele fijne vakantie Liefs An
We wonen in Doorn. We aten rond half 7 nog buiten, begon toen te spetteren, maar nu... is het erg nat! 't Werd hier ook donker, wij dachten: 'ach waait wel over', maar helaas...
We gaan naar noord-italie, de Dolomieten. Lekker de koelte opzoeken in de bergen Heb er erg veel zin in. We hopen van de drukte geen last te hebben. Ontwijken de drukke wegen enzo.. maar je hebt het toch niet voor het zeggen helaas... We hopen het in 12 uur te rijden!
De dolomieten zijn erg mooi. Ik ben er als kind weleens geweest. Als je van wandelen houdt, kom je daar zeker aan je trekken.
En inderdaad de Dolomieten zijn erg mooi. We houden wel van wandelen ja Maar lekker op de camping is ook goed. Daar is dan ook een zwembad, dus das ook fijn!
nou hier in zeeland is het nog zonnig en bij ons heeft het gisteren en vandaag in totaal 5 druppels geregent, we zitten lekker buiten met de tv.
Van mij mag ie hier langskomen hoor... het is wel gaan waaien inmiddels en het regent heel zachtjes... LAAT MAAR KOMEN DIE PLENS!
hier helaas ook nog geen drupje regen gezien... het is wel lekker afgekoeld nu maar een beetje regen zou niet erg zijn, ff lekker slapen vanavond hoop ik!
nou hier in bodegraven is het ook nog steeds droog er is echt geen druppel gevallen vandaag maar het begint hier nu wel lekker te waaien dus dat wordt vanacht lekker slapen
Hier aan de kust (z-h) ook niets hoor! Jammer de plantjes kunnen echt wel wat water gebruiken!!! In mijn huiskamer is het nu 25 graden en voelt nu heerlijk aan, kun je na gaan hoe warm het geweest is! Lekker hoor ff ademhalen.