Het hoost, plenst en alles stroomt hier over :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Dafje, 28 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whaaaaa!!! De straten staan hier nogal erg blank!! Het regent heel hard en er vielen hagelstenen uit de lucht van wel 2 cm doorsnede. Nu stromen de putten in de straat over, ons doucheputje klappert door de waterdruk, de goot loopt over en ons dakraam lekt, zodat we twee emmers op het bed hebben staan, zodat het bed zelf niet nat wordt :)

Tjonge we wilden regen, maar zoveel regen hoeft er echt niet in één keer te vallen. Zelfs de provinciale weg aan het eind van onze straat staat blank!! Tis echt dramatisch! Ik vind het nu wel weer genoeg, vooral omdat we om 3:00 's nachts willen gaan rijden naar Italie... dan is al dat water wel overlast(ig)...
    En ik hoop niet dat ze mijn mannetje bellen dat hij moet gaan dweilen op zijn werk.. Hij is namelijk beheerder.. Dan zou dat betekenen dat hij niet genoeg gaat slapen vanavond! Staan bij jou de straten ook blank?

2. Niet meer actief

Nee ik zit buiten in het zonnetje. Waar regent het dan?
    Het werd hier net wel wat donker, maar nee het is overgewaaid.

3. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hier in Gelderland nog alles rustig. Het ziet er wel bewolkt uit, het zal me niets verbazen als we zo een flinke bui krijgen...

Vannacht richting Italie? Lekker vooruitzicht zeg! Waar gaan jullie precies naar toe? Ik ben namelijk verliefd op het land....

Alvast een hele fijne vakantie

Liefs An ;)

4. We wonen in Doorn. We aten rond half 7 nog buiten, begon toen te spetteren, maar nu... is het erg nat! 't Werd hier ook donker, wij dachten: 'ach waait wel over', maar helaas...

5. Niet meer actief

Het ging idd die kant op. Hopelijk drijft de bui zo verder. Doorn is wel mooi!

6. We gaan naar noord-italie, de Dolomieten. Lekker de koelte opzoeken in de bergen :) Heb er erg veel zin in. We hopen van de drukte geen last te hebben. Ontwijken de drukke wegen enzo.. maar je hebt het toch niet voor het zeggen helaas... We hopen het in 12 uur te rijden!

7. Niet meer actief

De dolomieten zijn erg mooi. Ik ben er als kind weleens geweest. Als je van wandelen houdt, kom je daar zeker aan je trekken.

8. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    stuur ook es wat naar friesland dan, ik heb het zoooooooooo warm :cry:

9. Niet meer actief

He het is op het nieuws!!!

10. Jep ik zag het ook! En nu is het gelukkig weer droog.. En het halve bos komt langsstromen :)

11. En inderdaad de Dolomieten zijn erg mooi. We houden wel van wandelen ja :) Maar lekker op de camping is ook goed. Daar is dan ook een zwembad, dus das ook fijn! :)

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nou hier in zeeland is het nog zonnig en bij ons heeft het gisteren en vandaag in totaal 5 druppels geregent, we zitten lekker buiten met de tv.

13. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Van mij mag ie hier langskomen hoor... het is wel gaan waaien inmiddels en het regent heel zachtjes... LAAT MAAR KOMEN DIE PLENS!

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    hier in Hoorn is het ook nog droog
    ben net wezen fietsen heerlijk was het

15. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hier een paar spikkels ene meer ook niet helaas :(

16. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hier helaas ook nog geen drupje regen gezien... het is wel lekker afgekoeld nu maar een beetje regen zou niet erg zijn, ff lekker slapen vanavond hoop ik!

17. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    nou hier in bodegraven is het ook nog steeds droog er is echt geen druppel gevallen vandaag
    maar het begint hier nu wel lekker te waaien
    dus dat wordt vanacht lekker slapen

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier in rotjeknor ook niks hoor, wel lekker afgekoeld!

19. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hier ook nog geen regen
    Was wel even heel donker om 8 uur, maar er kwam helaas
    niks uit

20. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hier aan de kust (z-h) ook niets hoor! Jammer de plantjes kunnen echt wel wat water gebruiken!!! In mijn huiskamer is het nu 25 graden en voelt nu heerlijk aan, kun je na gaan hoe warm het geweest is! Lekker hoor ff ademhalen.

Deel Deze Pagina