We willen morgen naar safaripark gaan, maar moeten ruim 2 uur rijden om er te komen..is dat de moeite waard? Hoe zijn de dieren deze tijd? En is het met deze temperaturen te doen daar? We hebben vrij kaarten, maar benzine moet wel betaald worden.. Wat denken jullie? Wel of niet doen?
Wij komen er minimaal een keer per jaar, maar dan op de camping. De dierentuin is leuk, maar niet geweldig, hoewel de kinderen dat anders zien... Door het park rijden met de auto of de bus (de boot vaart nog niet denk ik) is niet heel boeiend, maar ook gewoon wel leuk. Gevoelstemperatuur is morgen??? Tja, in elke dierentuin is het dan koud!
Wie zijn wij? Gaat er een klein kind mee? Ik zou niet de hele dag buiten willen zijn met deze temperaturen, helemaal niet voor een kind. Zonde dat wel!
Ik ben 'n paar weken terug met de kindjes geweest en het was helemaal niks met deze kou. De meeste dieren zijn binnen en over die vlakte waait het flink nu en dat is dus ijskoud.
Ja een kind van 3 en eentje van 1 Qua temperaturen twijfel ik, vandaar mijn vraag hier..weet ook niet hoe de temperaturen daar momenteel zijn, in verhouding met de rest van nederland.. En de afstand is te groot om te gaan voor en halve dag! Zijn daar of onderweg vanaf het noorden nog andere leuke en warme dingen te doen die zeker de moeite waard zijn?
Je hebt overal wel een binnen speeltuin. Zo heb je in Tilburg bijv Lolland. Maar waarom perse morgen? Misschien is het over 2 wkn veel lekkerder weer....
Ik zou niet met dit weer gaan. Het is echt veel te koud, je houdt het echt niet lang uit buiten. Zonde van de lange reistijd! Het lijkt mij dat de meeste dieren ook binnen zullen zitten.
nee ik zou er zeker geen 2 uur voor rijden en al helemaal niet met deze kou. vorig jaar geweest en vond er geen bal aan
Oké dan vrees o dat weer beter niet kunnen gaan.. Had 4 vrijkaarten tot eind deze maand..jammer.. Bedankt voor jullie reactie!
Hmm ik zou denk ik een weekendje wachten... Het was echt venijnig koud buiten vandaag. Daar zou ik echt niet heel de dag in willen lopen. Zelfs niet dik ingepakt
Ik zou niet gaan. Wij waren twee weken terug in burgers zoo maar hebben amper dieren gezien door de kou
Ik ken die kaarten. Wij gaan 1e paasdagen en zorgen dat we direct rondom openingstijd zitten en doen dan gelijk de autosafari omdat de beesten dan gevoeed zijn en die plekken liggen vlak langs de,weg, dus ze zijn dan goed te,zien.
Volgende week gaan we naar slagharen, paasfeest van sbs.. Voor de liefhebber voor 4 vrijkaarten voor safaripark beekse bergen: Pb voor een goede deal (ruilen of bieden) net besloten dat we toch niet gaan, dus diegene die deze maand wel willen...pb!! Let op: alleen deze maand nog geldig!
ik zou inderdaad niet gaan. In de zomer is het er nog wel leuk, bootsafari is wel grappig en de speeltuintjes zijn ook wel leuk. Maar het is allemaal buiten en dat zal geen succes zijn. Dieren zijn er ook nu niet zo veel. Lolland zou ik ook niet heen gaan is ook niets aan.... zag dat als tip staan.
Ik heb straks even een wandelingetje gemaakt met de hond. Normaal ben ik toch wel ruim een half uur weg, nu was het even vlug uitlaten en naar binnen. Brrrrrr veel te koud.
Zijn er geweest met slecht weer met de auto doorheen gereden. Voor kleine kindjes weinig aan, dan kan je beter naar artis gaan ofzo. Niet de moeite van het rijden vind ik op zo'n koude dag. Zou iets verzinnen voor binnen iig.