Morgen moet onze jongste voor een nachtje opgenomen worden in het ziekenhuis. Dinsdag komt mijn man ons weer halen en omdat we willen laten zien waar ze straks geopereerd wordt en waar het ziekenhuis is, neemt hij onze kids mee. We hebben de laatste afspraak om 11 uur bij de kinderarts en willen daarna wat leuks doen met ze. Wie heeft er tips voor een leuk uitje? De dierentuin is mij even te koud en daar hebben we te kort tijd voor en vind ik dan ook zonde van het geld. Maar het liefts niet te duur en geen hele dagvulling, omdat we maar een paar uurtjes hebben. Weet het een heel wensenlijstje, maar ik ben er absoluut niet bekend, kom er ook niet vandaan en weet alleen de weg naar het ziekenhuis daar.
Miniworld Rotterdam! Miniworld Rotterdam | Dagje Rotterdam In Miniatuur | Grootste Overdekte Miniatuurwereld Van De Benelux
Het Maritiem museum is inderdaad heel erg leuk voor kinderen. Iets dichterbij het Sophia heb je het Nederlands Architectuur Instituut (Nederlands Architectuurinstituut ) Als je alleen naar het Doedek gaat dan hoef je zelfs geen entree te betalen.
Als je met de trein komt dan is Railz Miniworld heel makkelijk bereikbaar. Het is so wie so heel leuk, en ideaal voor koud weer. Met die kou is de Euromast een tegenvaller hoor! Dan liever inderdaad het Maritiem Museum (Professor Plons is leuk voor de kinderen). Naast Sophia ligt het Natuurmuseum, ook heel leuk. Natuurhistorisch Museum Rotterdam: Natuurhistorisch Museum Rotterdam