Sorry weer een vraagje. Maar ondertussen kom ik er echt niet meer uit. Ik denk zeker te zijn dat ik weet wanneer mijn eisprong was. (3 dagen wit dradig slijm en laatste dag buikpijn etc erbij) Nu zeggen ze dat je altijd 14 dagen max. 16 dagen na de eisprong ongesteld moet worden(ondanks dat dit de eerste maand is na de pil geeft mijn huisarts aan). Maar dit ben ik nog steeds niet, maar testen zeggen negatief. Wat nu te doen? Had de 23ste ongesteld moeten worden. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben, maar nu nog negatief test. Of kan ik die hoop helemaal maar opgeven en langs de huisarts gaan om het op te laten wekken (heb veel rare klachten erbij). Alvast bedankt. Liefs
hoi, nou, het is zeker niet altijd zo dat je na 14 of 16 dagen ongesteld wordt. Zeker niet nadat je gestopt bent met de pil. Dan kan je cyclus veel langer duren. Als je negatief test ben je helaas niet zwanger. Je mag geduldig afwachten tot je ongesteld wordt. Ook je huisarts zal dat zeggen, liever gewoon de kans geven op een spontane ongesteldheid, dit kan best nog even duren. Het kan overigens wel een half jaar duren voor je weer een normale cyclus hebt. Mirjam
Ondanks dat je een eisprong hebt hoef je dus niet ongesteld te worden? Want men geeft aan dat je met een eisprong ongesteld wordt (14 tot 18 dagen daarna) en zonder dat het lang kan duren(inet+huisarts). Mijn cyclus wordt over 2 weken toch geholpen, dit omdat ik nu teveel klachten heb. Heb last van verstopping, misselijkheid, moe,blaasontsteking etc. En daardat ik een ernstige spastische darm heb willen ze geen risico lopen dat de klachten erger worden. In ieder geval bedankt