gekke vraag

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Schilderijtje, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

even een gekke vraag.
    ik ben 6 maanden geleden bevallen
    in die tijd hebben we mischien 4x gemeenschap gehad. altijd met voorbehoedsmiddel ( geen pil)
    nu ben ik vorige week nog bij de gyn geweest voor een nacontrole omdat ik wat pijn had nog. maar alles zag er keurig uit.( ik vertelde toen al tegen de gyn dat ik die dag ongesteld geworden was ) dat is inmiddels 7 dagen terug.. ze vertelde dat ik een mooi dik baarmoederslijmvlies had. ( is dat niet vreemd als je mentruatie begonnen is? )
    nu een week verder is mijn mentruatie nog steeds niet goed doorgebroken het blijft bij kleine beetjes rood. dus daarmee bedoel ik bij het afvegen en mischien een vlekje in inlegkruisje elke dag.
    ik heb ook geen menstruatie pijn.
    nu begon mijn vorige zwangerschap op deze manier alleen dan was het net ies bruiniger.
    zou het mogelijk kunnen zijn dat ik perongelijk zwanger ben?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Sprankelkind,

het zou inderdaad kunnen, maar dan zul je toch even moeten testen. Een zwangerschap is voor de 5 weken vaak nog niet te zien. Dik slijmvlies bij het begin van je menstruatie is normaal; het moet nog afgestoten worden.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina