hellup clomid paniek!!!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door radna, 24 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi, hoi,

    even een vraag. ik moest op dag 3 van cycles beginnen met clomid, en dan op dag 21 of 22 bloedprikken, nu ben ik niet op dag 3 begonnen :oops: heeeel stom. nu hoop ik of iemand weet of t erg is als je op dag 5 begint en hoe je dit dan verder moet tellen met je dagen voor t bloedprikken enzo!

    hoop dat iemand me kan helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    groetjes radna
     
  2. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    meid bel je gynecoloog of dokter!!!!
    Ik kan je niet helpen!!
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Het kan geen kwaad hoor, maar je kan beter je gyn even bellen, misschien dat het bloedprikken een dag of twee later moet nu.

    De ene gyn wil dat je van dag 3 tot 7 slikt en de andere wil dat je vanaf dag 5 tot en met tien slikt.
    Jou gyn wil dat je het slikt van dag 3 tot 7, maar het is vast geen probleem om het zoals jij hebt gedaan twee dagen later te beginnen.

    Ik zou wel even bellen want waarschijnlijk komt je eisprong nu twee dagen later en kan het bloedonderzoek negatief uitwijzen terwijl dat niet het geval was.

    Succes, groetjes
     
  4. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he jolanda,

    dankjewel voor je antwoord dat hoopte ik al, maar omdat ik precies nu met t weekend zat kon ik de gyn niet meer bellen, maar dan vraag ik maandag indd even voor t bloedprikken.

    groetjes radna x x
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Graag gedaan hoor.
    Ik had vorige maand niet de juiste dosis geslikt, een keer te weinig, de gyn vond dat niet leuk, maar ik werd evengoed ongi dus werkte het zelfs met een dosis minder.
    Dus als je het dan wat later doen maakt echt niet uit.... ( ja hooguit dat de gyn dat niet leuk vind maar ja dat is zijn probleem ;) )

    Succes verder he!

    Groetjes,
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nou, ik hoop dat je geen "standje" van je gyn. krijgt.... hahahaha
    Succes meid!
    Elmo
     
  7. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    nee hoop t ook niet......... :(

    jij ook heel veel succes, schrijf hier niet zo heel vaakmaar, heb wel je hele verhaal gevolgd!!!! nu maar hopen dat ze hun doel met wat hulp wel bereiken ;)

    lieffs radna x x x
     
  8. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Dank je wel...jaja...we worden zwanger via een trio haha :oops:
    Elmo'tje
     

Deel Deze Pagina