Ik ben 2 weken geleden begonnen met het slikken van tarwekiemolie van de kruidvat omdat ik las dat dit een gunstige invloed heeft op de vruchtbaarheid, en het lijkt sowieso gezond om te slikken. Maar nu ben ik dus al 4 dagen overtijd terwijl ik altijd netjes om de 26-28 dagen menstrueer. Zou dit kunnen samenhangen met de tarwekiemolie? Ik vind het zo'n gek toeval, ik ben nooit zo laat... Zwangerschapstesten zijn negatief overigens!
Het zou in ieder geval niet de bedoeling moeten zijn hiervan. Ik heb het zelf ruime tijd gebruikt en had nergens last van. Maar ja, elk lichaam is natuurlijk anders en reageert ook anders....... Succes
Ja gek he? Ik vind het alleen zo toevallig, ik heb sinds de bevalling van mijn zoontje hooguit een cyclus van 30 dagen gehad, maar meestal tussen de 26 en 28 dagen. Zo vreemd, ik voel ook dat er niks gaat gebeuren vandaag, alsof het zo nog dagen weg kan blijven...
Tarwekiemolie is volgens mij qua vruchtbaarheid goed voor een betere doorbloeding, en dus voor een eventuele innesteling.. ik denk niet dat dit samenhangt met een langer wordende cyclus.. Wel vaag dat het altijd regelmatig is en nu niet.. hoe dat komt durf ik niet te zeggen..
Ik snap er niks van, ik heb dit echt NOOIT, hooguit 30 dagen en zelfs dat is alweer maanden geleden. Lastig want nu weet ik niet of ik door moet gaan met slikken of niet, ik wil graag door naar de volgende ronde...
Er zijn inderdaad meer meiden: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/224472-langere-cyclus-na-gebruik-tarwekiemolie.html maar hier weer andere verhalen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/231625-combinatie-teunisbloem-tarwekiemolie.html Het is een beetje wisselvallig.. goed in de gaten houden hoe het voor jou werkt.
Thanks meid ik zie het, misschien ben ik toch niet de uitzondering. Tja het zou ook ergens anders door kunnen komen maar toch stop ik er eventjes mee voor de zekerheid. Vandaag nog steeds geen ongesteldheid
Dat kun je dan in jouw geval wel beter doen, is je volgende cyclus weer langer ligt het niet aan de tarwekiem
Nou ik ben ongesteld geworden dus ik ga gewoon nog wel tarwekiemolie slikken maar dan gewoon 1 ipv 3 per dag. Mocht het volgende maand hetzelfde liedje zijn dan weet ik waar het door komt. En hopelijk is het volgende maand eindelijk eens raak!!
Toevallig! Vriendin van mij ook standaard al 2 jaar cyclus van 28/30dagen! Daarna door tarwekiem opeens 36/37 dagen!! Toen mee gestopt en is de cyclus weer gaan afbouwen tot 28/30!! Lag echt aan de tarwekiem! Hoor je vaak bij vrouwen met een nette vaste cyclus! Dus wss is de tarwekiem niet voor jouw bedoelt hihi!!
Op de verpakking die ik heb van kruidvat staat 3 per dag. Hmmm nou weet ik niet wat ik moet doen stoppen of doorgaan
Die keuze moet jijzelf maken! Kan ik niet voor je doen hihi maar zij is per direct gestopt en zoals ik al aangaf had ze er zelfs nog een paar mnd last van ... En dat viel de gynae ook meteen op... Dus tja... Je kunt het nog even afwachten hoeveel langer je cyclus wordt maar anders zou ik er persoonlijk niet mee doorgaan denk ik nee...
Ja idd! ik heb het ook even gebruikt... maar merkte persoonlijk geen verschil... en was nog steeds niet ongesteld geworden! wel typisch nadat ik daar mee stopte dat ik 2 weken later ongi werdf zo ongeveer! maar dan kan pure toeval zijn