Pukkels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Wie heeft er ook last van??? In het begin had ik er niet zoveel last van.. maar nu opeens begint het te komen!! Afgelopen week ook ongi geweest, dus zou makkelijk kunnen dat het daardoor komt! Zou het zo kunnen zijn dat dit betekend dat de pil inmiddels aardig uit mijn lijf aan het verdwijnen is??? Ik heb ook een poosje de diane pil geslikt omdat ik veel last had van acne en een paar keer van pil veranderd omdat ik meer pukkels begon te krijgen... Heeft iemand ervaringen???

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

#2 Angela2009, 27 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2009
    Heb precies hetzelfde gehad nadat ik gestopt was met de pil, ik slikte de Diane 35 en dat was toendertijd tegen pukkels maar aangezien ik gestopt was omdat ik zwanger wilde worden kreeg ik ineens weer pukkels en al die tijd dat ik gestopt en zwanger was heb ik pukkels gehad.
    Pas na mijn zwangerschap toen ik weer begonnen was met de pil gingen mijn pukkels weg.

Dus kan zo maar komen omdat je gestopt bent met de pil.

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Vroeger had ik echt nooit pukkels, zelfs niet voor ik met de pil begon. Maar sinds ik nu gestopt ben met de pil heb ik er ook erg veel last van. Jammer genoeg heb ik geen tips voor je om er vanaf te komen.

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik ben ''vroeger'' met de pil begonnen odat ik een onregelmatige cyclus had en omdat ik veel puistjes had en vele pijnen

nu ben ik gestopt met de pil en komen mn puistjes terug...wel in mindere mate als toen
    gelukkig hhaha..

dus ik denk dat het misschien idd wel komt omdat de pil uit je lijf is

5. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sta onder de pukkels sinds ik zwanger ben... Ben nu 5,5 week!

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wie heeft er een remedie??

Goed mijn gezicht schoonmaken doe ik al! Dus help!

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    tandpasta (zonder whitening) erop smeren
    dan zijn ze zo weg!
    wondermiddel:)

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb rond mijn ongi ook altijd last van pukkels.. Als mijn ongi over is verdwijnen ze langzaam aan weer. Geen idee wat je eraan kunt doen, heb zo wat alles van Clearasil al uitgeprobeerd en tandpasta erop smeren ook maar het helpt allemaal voor geen meter.

9. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik ben toen de spullen van Vichy Normaderm aan gaan schaffen en dat heeft wel geholpen. Gebruik het nu nog! :)
    Tandpasta kan ook maar daar krijg je wel snel een droge huid van.
    Denk dat je weinig kunt doen eraan, ik baalde er ook heel erg van en was blij toen ik eenmaal bevallen was dat ik weer de pil kon gaan slikken.
    Heb er helaas wel wat littekentjes aan over gehouden op mijn rug want had het niet alleen in mijn gezicht namelijk.
    Maar dat is al een stuk minder dus maak me geen zorgen meer.

10. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    kan er helemaal over mee praten. Ik slikte ook diane35 voor mn pukkels. Nu ben ik sinds april gestopt met de pil en sinds die tijd weer behoorlijk last.
    Vind het echt vreselijk maar heb het er wel voor over.
    Ik gebruik teatree lotion , dagcreme en facewash van het kruidvat. Maar het enige wat echt helpt is de pil weer gaan sllikken en dat zit er voorlopig nog niet in.

11. b0llie

b0llie Lid

23 okt 2009
    7
    0
    0
    zuid holland
    hier nog iemand met meer last van pukkels
    augustus gestopt, maar t is nu sinds n maandje ofzo dat ik echt wat last krijg van pukkeltjes

Deel Deze Pagina