langere cyclus na mk/vroeggeboorte

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mams136, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden,

16sept ben ik na 17weken bevallen van ons 2e zoontje Mylan* en daarna gecurreteerd.
    Nou had ik altijd hele nette cycli, de langste ooit was 29dagen.
    En sinds september worden ze dus steeds langer.. Begon met 26 en 30 dagen, toen 33, en nu net vrijdag pas mn ei gehad dus dat gaat tussen de 36 en 40 dagen zitten...
    Iemand hier ervaring mee????

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zie aan je banner dat je ook nog een vmk hebt gehad, dus ik zou me zo voor kunnen stellen dat je lijf eigenlijk nog aan het ontzwangeren is, en dat daardoor je cyclus gewoon niet regelmatig is. Dat is op zichzelf niet echt iets raars, alhoewel natuurlijk wel vervelend als je weer zwanger wilt worden.
    Tarwekiemolie of visoliecapsules kunnen helpen om je cyclus weer op regel te krijgen, (zo heb ik dat gedaan toen we na Thirza weer zwanger wilden worden: 9 mnd na haar geboorte, bij borstvoeding, kwam m'n cyclus weer op gang, maar zeer onregelmatig. Een jaar later aan de visoliecapsules gegaan en direct een regelmatige cyclus).

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm visolie capsules... nog nooit over nagedacht... Zal eens bij de DA gaan kijken.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het helpt niet altijd, maar dus wel vaak :) En aangezien het gaat om een supplement waar we in onze maatschappij al wel erg snel een tekort van hebben... ;)

Deel Deze Pagina