Gisteravond verloor ik ineens wat bruin, oud bloed. Mijn man wilde meteen naar de huisartsenpost en zoals verwacht zei hij: het is of een miskraam of een gesprongen adertje. Sinds vanochtend veel stolstels en rood bloedverlies. Ontzettende lage rugpijn en rommelende darmen/ buik. Ik denk aan een miskraam.... Wat denken jullie? En is de miskraam dan ook meteen mijn menstruatie? Hoe lang blijft het dan bloeden? Sorry voor de vragen, maar ik weet even niet waar ik het zoeken moet. Ik ben zo verdrietig!
als je buik pijn er bij hebt en rood bloed verlies en stolsel ben ik bang voor je dat het een miskraam is ..... je kan een miskraam niet zien als een menstruatie , maar meer als een bevalling want na een miskraam meot je lichaam ook nog het hcg uit je lichaam werken ... soms kan het wel 6 weken duren voor je weer ongesteld word! wat wel een aanrader is om over 2 weken eeen inwendige echo te laten maken om te kijken of je schoon bent ... tevens zou ik na 2 weken even een zwangerschapstest doen om te kijken of je deze al weer negatie is dan weet je gelijk of het hcg uit je lichaam is . ik wens je heel veel sterkte ik hoop dat het geen miskraam is maar ben er super bang voor
Vrees ook dat het een miskraam is, hoe is het nu? Had je al contact met een vk? Anders die morgen ook even bellen. Hierboven is alles verder al gezegd, als het inderdaad zo is heel veel sterkte meis
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het een miskraam is. Rugpijn is heel normaal bij een beginnende zwangerschap en wat oud bloedverlies ook. Pas bij krampen of rood bloedverlies moet je je pas zorgen gaan maken. Je kan voor de zekerheid altijd je vk of gyn bellen, maar in principe zijn deze klachten heel normaal voor dit termijn van je zwangerschap. In ieder geval sterkte met deze onzekerheid.
Hoe is het nu met je? Het klinkt wel als een miskraam. Mijn miskraam verliep hetzelfde. Eerst bruinverlies en later helder bloedverlies met stolsels en veel krampen en lage rugpijn. Meteen contact opnemen met je verloskundige of gyn. Hij/zij maakt dan een echo om te kijken of alles schoon is of dat alles nog goed is.
Sorry, ik zie nu pas dat je wel stolsels en veel bloedverlies hebt. Dan ben ik toch bang dat het al aan het loskomen is. Sterkte meid.
Goedemorgen dames, Helaas ben ik vannacht het vruchtzakje verloren. Er viel, plop, wat in de wc, en ja hoor, daar was het. Ik had gisteravond steeds ergere kramp in mijn rug en buik... Ik ben echt ontzettend verdrietig. Het is pas onze 1e en ja, ik weet het, het was pas 5-3 oud, maar toch... Er zat een beginnnend leven in je buik... Zo maar eens de HA bellen, de VK afbellen en misschien ook weer de gyn om toch de MMM in te gaan. Daar zouden we eigenlijk in moeten gezien mijn veel te korte LF, maar toen was ik zwanger. Misschien hoeft dat ook wel niet en moeten we het even aankijken... Weet het ff niet meer! Moet eerst ff mijn gedachten weer op een rijtje krijgen... Bedankt voor al jullie reacties, erg lief!
Hè verdorie, dat is schrikken! Heel veel sterkte! En een dikke knuffel! Dokters advies in winnen kan nooit kwaad!
Het maakt niet uit of het 5+3 of 35+3 is, je bent je kindje verloren en daar mag je best verdrietig om zijn hoor... Heel veel sterkte!! Ik wil je geen valse hoop geven, maar voordat je de moed volledig opgeeft... Het komt ooit voor dat vrouwen zwanger zijn van een tweeling en dat er één kindje afgestoten is, maar dat de andere gewoon doorgroeit. Dit heb ik zelf steeds in m'n achterhoofd gehouden, totdat de gyn mij vertelde dat de baarmoeder echt leeg was.