Langere cyclus na poging IUI? En zwanger of niet?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door RimiLeno15, 6 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RimiLeno15

RimiLeno15 Actief lid

10 jan 2021
    112
    65
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik denk, laat ik maar eens een topic openen.
    Excuses voor het lange verhaal.
    Even wat background informatie:
    Wij zijn sinds 2020 bezig met onze kinderwens. Begin 2023 hebben wij OFO gehad, daaruit is niks gekomen. Alles is oké en ziet er goed uit, zowel bij mij als bij mijn man. Tevens een HSG gehad, eileiders mooi open en goede hoeveelheid eitjes.
    Sinds mei 2022 een regelmatige cyclus van rond de 30 dagen.
    Mij is gevraagd dan ook alles los te laten, dus niet temperaturen, geen ovulatie testen meer enz. Om te kijken of het zou lukken als ik er misschien niet zo boven op zat.

Doordat we al drie jaar bezig waren kregen wij een kans van 29% dat we binnen een jaar op natuurlijke wijze zwanger zouden raken.
    Onder de 30% krijg je hulp.
    Deze namen we aan en augustus 2023 was onze eerste poging IUI met hormoonstimulatie.
    Helaas ongesteld geworden om 1 september 2023.

Nu zit ik inmiddels in een cyclus van 36 dagen. (Pauze maand, even geen IUI ivm starten nieuwe baan).
    Afgelopen woensdag getest (op dag 34) in de middag.
    Positieve test met kruidvat 2v5, ook al was hij nog wat licht naar mijn idee, maar dat zou geen ramp hoeven zijn. Hij was zichtbaar met het blote oog, geen tuurlijn dus.
    Ik hou dus zoals bovengenoemd niks meer bij doormiddel van temperaturen of ovulatie testen. Ik heb dus geen idee op hoeveel DPO ik zit.
    Vanmorgen om 6.00 uur een tuurlijntje.. waardoor ik dacht misschien ben ik een middag tester en/of nog te vroeg?
    Om 18 uur nog een test geprobeerd, helaas een ongeldige test, er ontstond alleen een roze wolk en niet eens een streep bij de C.
    Ik ben dus best in de war inmiddels. Nog geen teken van de menstruatie dus ik hou daarom maar hoop? Op de foto de testen samen.

89F08C14-4AF1-480B-82A4-5E66A0FEE199.jpeg

Deel Deze Pagina