Hey meiden ! Zijn jullie al eens naar Gaiapark Kerkrade Zoo geweest?? EN hoe vonden jullie dit?? Wij hebben een abbonement en we vinden het een mooi park om door heen te lopen. Maar wij missen nog wat dieren... ( olifant byvoorbeeld ) Nu komen er donderdag 2 jonge leeuwinnen. EN volgende week uit beeksebergen een manneke. Welke dieren missen jullie nog?
Hier ook al sinds de geboorte van Joris een abonnement op het park Blijft leuk! Vind het wel erg leuk dat er nu leeuwen komen, ben ook heel benieuwd! Wat ik verder wel leuk zou vinden is als er olifanten komen, dat blijven tenslotte geweldige dieren. Verder niks op of aan te merken op het Gaiapark! Geweldig park gewoon!
ik kom ook wel eens in het gaiapark.. wat ik zo mooi vind aan het park... is dat ondanks ik niet écht van dierentuinen hou.. (door de wilde dieren die er zitten natuurlijk) dat ze bij het gaiapark de mooiste en grootste omgevingen hebben van alle dierentuinen waar ik geweest ben.. ik mis eigenlijk geen dieren.. er zitten er eigenlijk al te veel !! Maarja als ik moest kiezen dan zou ik er wel nog een mooie oceaan afdeling bij zien... zoiets als ze hebben in Blijdorp !
wij zijn vorig jaar geweest tijdens onze vakantie lekker op een bewolkte doordeweekse dag zodat het niet zo druk was. ik vond het een erg mooi park en ik vind juist in tegenstelling tot andere dierenparken dat ze veel verschillende dieren hadden!