grotere boobs

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamalicious30, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Hallo dames,

Wie herkent het dat je nog maar rond 3a4 dpo merkt dat ze groter en voller zijn geworden? Ze doen niet tot nauwelijks pijn, maar ze voelen aan als meloenen hihihi... Is dit al een vroeg symptoom of heeft het te maken met de hormonen/progesteron. Normaal heb ik dit niet, dan heb ik meer last van gevoelige tepels...

Groetjes, mij

2. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb dit iedere keer na mn eisprong dus het hoeft niets te betekenen..
    Maaaar als het voor jou niet normaal is dan zou het natuurlijk wel wat kunnen zijn!
    Succes met wachten tot je kan testen!

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Rond de eisprong is dat normaal; heb ik ook altijd.

4. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Hmmm... Ik heb het dus nooit. Hooguit zere tepels en wat gespannen borsten, nu ineens zo cupmaat groter lijkt wel;) verder nog geen verdachte symp. dus we wachten maar af...

5. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Hebben jullie ook zichtbare aders op borst ? Ik ben egt een bleek scheet van mezelf heb dat nooit gehad dat ze zichtbaar waren, nu al een week wel.. Hb gister een test gedaan eend dag over tijd maar test neg.. Mijn vraag s dus kun je ineens zichtbaars aders krijgen als je dat normal nooit heb? Gr ysa

6. Bobo

Bobo Lid

12 mei 2011
    38
    0
    6
    Ik heb ook sinds m'n ei heel pijnlijke borsten, en groter ook!
    Maar probeer me er niet gek door te laten maken, misschien ben ik over 2 dagen gewoon ongesteld... al hoop ik dat niet natuurlijk!

7. Saiihtam

Saiihtam Nieuw lid

13 aug 2013
    2
    0
    0
    Normaal 1 week of langer voordat ik ongesteld Moet worden gaan Mijn borsten al pijn doen, Dan zijn ze zeker 2 cupmaten groter en ik heb Hier altijd last van.

Alleen nu zijn me borsten ook groot en gevoelig! Maar geen pijn.
    Dus ik begin aardig te denken dat het een symptoon is, ook voor jou zou het best kunnen dan.

Waneer is NOD?

Voor mij is dat 18 december

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik had t eigenlijk pas rond mn nod

9. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb vrijwel nooit last van mn borsten. Maar nu wel. Het begon zo'n 5 dagen geleden met gevoelige tepels. Sinds vrijdag heb ik gevoelige borsten, wat steeds erger wordt. En gisteren avond ontdekte ik blauwe adertjes op mijn borsten.
    Dinsdag heb ik mijn nod, dus ik ben benieuwd....

Deel Deze Pagina