Lieve allemaal, ik wil heel graag zwanger worden maar het lukt niet. Nu hebben mijn vriend en ik besloten om hulp te zoeken. Is iemand bekend met Nij Geertgen? Dat was eerst Geertgen en mijn vriendin is daar snel zwanger geworden. Heeft iemand ervaring met Nij Geertgen?
Twee vriendinnen van mij zijn vlot zwanger geraakt na en fertiliteits behandeling in Zwolle, in de kliniek bij het ziekenhuis... van Nij Geertgen heb ik nog nooit gehoord, maar ik heb zelf ook niet in de MMM gezeten. Of het snel gaat lukken heeft denk ik ook te maken met de achterliggende problematiek.. succes in ieder geval!
Misschien handig om eerstr naar de h.a. te gaan ? en van daaruit verder te kijken ?? Hoelang zijn jullie bezig? En wat is je cyclus ?
We zijn ruim 2 jaar bezig. Ben al bij de ha geweest. Hij heeft me doorgestuurd maar ik vind het zo eng. Onbekend. Ik wil niet naar een ziekenhuis dus ik dacht aan Nij Geertgen. Ik denk nog even.
Een ziekenhuis valt best mee hoor. Ik vond het ook dood eng maar ze zijn zo lief en zorgzaam voor je dat je je snel op je gemak voelt. Wat je ook doet, heel erg veel succes!
wij lopen sinds eind augustus ook bij ziekenhuis, doodeng en spannend, maar het viel allemaal reuze mee, ze waren echt heel erg lief en willen dat je droom uitkomt. Maar heb je verwijsbrief thuis of heeft je huisarts die doorgestuurd? want neem aan dat nij geertgen ook verwijsbrief moet hebben ?? Ziekenhuis hebben ook speciale afdelingen voor wanneer zwanger worden niet lukt. maar het is voor je eigen gevoel natuurlijk anders, maar hier vonden we het heel erg meevallen.
Bedankt voor jullie lieve reacties. We zijn toch naar Nij Geertgen gegaan. Vandaag intake gehad bij dokter Wisman. Het voelde goed, warm en begrepen! De eerste stap is gezet.