Hallo meiden. Ik heb al eerder op dit forum gepost maar weet maar geen blijf met mezelf. Ik heb deze cyclus echt een hele vreemde cyclus. Ik zit namelijk op dag 66 en ik heb ongeveer 11 dagen geleden een dag of 10 spotting ervaren dus ging ervan uit dat dat mijn menstruatie was maar dan gewoon heel ligt want had namelijk geen inlegkruisje nodig. Daarna had ik gewoon witte afscheiding en dat is ook gebleven alleen nu heb ik een dag of 2 al vreselijke pijn aan mijn borsten. Kdenk dat ik een cyclus heb overgeslagen aangezien ik met 5 dagen overtijd had getest en die was negatief erna geen testen meer gedaan wantja als je 5 dagen overtijd bent en test zou je denken dat de test positief zou moeten zijn alsk zwanger zou zijn. Dusja ben een beetje in de war op dit moment want voel eigenlijk een beetje vanalles maar wil niet gelijk beginnen van ja ik ben zwanger want ja in mijn ogen is het niet onmogelijk ma ik durf ook niet echt te testen want heb dan weer bang voor telleurstelling. Kheb mezelf voorgenomen als ik woensdag niet ongesteld ben dat ik dan zou gaan testen want dan zou het 14 dagen na het bloedverlies zijn. Wat denken jullie? Kga er niet vanuit dat ik zwanger ben maar heb even wat advies nodig want voel me een beetje eenzaam kan niet met zoveel mensen hierover praten.