Hallo dames Ik heb een vraag aan jullie.... Ik raakte vrij snel zwanger... in de tweede ronde al,, maar helaas mochten wij er maar 6,5 week van genieten,,,, 11juli kreeg ik een miskraam,,,, toen ik zwanger raakte had ik een cyclus van 28 dagen,,, daar ben ik nu eigenlijk ook weer van uitgegaan,,, maar kan het zo zijn dat je cyclus veranderd na een miskraam,.,,, kan vanaf vandaag testen en dat heb ik dus gedaan maar die was negatief,,,,misschien toch iets te snel..... of is mijn cyclus veranderd,,, Heeft 1 van jullie hier helaas ook een ervaring mee gehad na een miskraam? liefs marjolijn
Ze zeggen dat het lang kan duren na een miskraam, langer dan normaal in ieder geval. Maar als je in ronde 2 al zwanger was, dan kan het best zijn dat je cyclus de komende rondes wat gaan afwijken hoor. Vooral als je een tijdje de pil hebt gebruikt.
na mij miskraam was mijn cyclus ook in de war na een paar rondes was die weer normaal en was ik meteen weer zwanger
Aha okeej,,, Bedankt voor jullie reacties ik ben nu dus 2 dagen overtijd als ik dus van mijn vorige cyclussen uitga,,,, Vanmorgen weer getest en was negatief,,,, Ik wacht nu wel af tot volgende week ofzoo als ik dan nog niet ongi ben doe ik wel weer een test,,, want als mijn cyclus inderdaad in de war is heeft het nog geen zin om morgen of overmorgen weer een test te doien denk ik.... normaal gesproken voel ik het wel aankomen want heb er ontzettend veel last van zere buik hoofdpijn etc..... afwachten dus,,,, Thnx lady's liefs Marjolijn
hoi marjolijn, Ik heb een Curretage gehad en daarna werd ik na 5 weken ongesteld. En elke ronde werdt het een paar dagen korter en weer normaal zeg maar. sterkte met zwanger worden. hoi zusje bedankt hoor