Langere cyclussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ProudMomii, 22 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMomii

ProudMomii Actief lid

3 apr 2018
    254
    121
    43
    Vrouw
    Eind oktober gestopt met de pil en sindsdien heb ik langere onregelmatige cyclussen.
    44-39-37-38-48 dagen.
    Is dit nog steeds ontpillen? Of kan het toch iets anders zijn? Hoelang duurde het bij jullie? En hoe gingen jullie ermee om?
    Ik Begin mezelf wat ongerust te maken daar men moeder al een hele geschiedenis gehad heeft van cystes in eierstokken & borsten en rond haar 35 haar baarmoeder heeft moeten laten wegnemen door baarmoederhalskanker. Mijn zus heeft ook maar 1 werkende eileider..
    ik hoop ergens dat het gewoon nog ontpillen is maar ik krijg het gevoel dat er iets mis is niet uit mijn hoofd.
    Vrijdag heb ik een afspraak bij men gyneacoloog, maar zijn er mensen met gelijke verhalen die me wat gerust kunnen stellen?
    Ik hoorde ook ergens dat als een eisprong pas na cd 25 komt het vaak al telang geduurt heeft om te “rijpen” dat het eigenlijk al een ouder eitje is en het dus slechter is van kwaliteit. Feit of gewoon fabel?
    Hier is hij namelijk nog nooit voor cd 25 geweest.
    (Ik zit thuis met een ellepijpbreuk dus ik Google zoizo veel meer dan goed is voor mezelf en weet dat ik het beter allemaal even zou laten rusten)

2. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap cyclussen van 41/42 dagen gehad! De eerste goede cyclus van 28 dagen was het raak (7 maanden) nu eind november gestopt, 33-56 zwanger! Mk op 9 maart en nu nog steeds niks :( hoe was je gesprek vandaag?

3. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    De vk zei trouwens dat dat niet uitmaakte! Ik dacht namelijk ook 56 dagen is wel heel lang maar dat maakte niet uit zei ze. Je hebt gewoon minder kansen...

4. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Het kan nog steeds ontpillen zijn. Maar ook dan kan je zwanger worden hoor! :)
    Ik had regelmatige cyclussen van rond de 28 dagen en dan tussendoor opeens uitschieters van 56 dagen of 44 dagen of 35. En ik ben vorige zwangerschap in de cyclus van 56 dagen zwanger geworden. En deze keer in de derde ronde en in een cyclus van 35 dagen. Kan dus helemaal niks zeggen!

Deel Deze Pagina