Heb je dat wel eens gezien? "nu nog langere houdbaarheidsdatum!" wat? Houdbaar tot dertien februari tweeduizendentwaalf. Ja nou is 'ie langer ja! Alleen als je alles voluit gaat schrijven is het een langere houdbaarheidsdatum. Daar is het nog niet langer houdbaar mee. Of bij een plaatje op een pak krackers: *dit is slechts een serveer suggestie* Nee! Joh ik vond het al zo gek dat er geen kracker met lekkere verse aardbeitjes uit de verpakking kwam! Zelfs op mijn eetkamerstoelen staat dat ik ze niet in de droger mag stoppen Al zou ik het WILLEN! Het past echt niet! Hoe dom denken ze dat we zijn met z'n allen?
hahaha ja heerlijk somige dingen. just in case voordat iemand het wel gaat proberen of verwacht er zullen vast van die idioten zijn hahaha
tsja, tegenwoordig moeten fabrikanten zich blijkbaar overal voor indekken... of ze zetten een bepaalde waarschuwing in zulke kleine lettertjes dat zelfs mieren ze niet kunnen lezen
hierom mischien?? Jaren terug schijnt een Amerikaanse dame een magnetron fabrikant te hebben aangeklaagd omdat de kat, die ze wilde drogen in haar magnetron, dit niet had overleefd. De vrouw heeft de zaak gewonnen, omdat de fabrikant had nagelaten haar hiervoor te waarschuwen. Gevolg; de gebruiksaanwijzingen werden aangepast.
Het is eigenlijk te zot voor woorden maar ik denk dat die gedachte er inderdaad wel achter zit. En bij sommige dingen is het gewoon marketing.....
Hier ook iets vreselijk onnozel. Op de pakken melk staat bij de allergie-info: "opgepast bevat melk". Duhhhh het is melk!!!!
hahahaha Ik heb geen krant nodig bij het eten...ik lees alle verpakkingen Precies om dit soort dingen!
Hebben jullie wel eens de ingredientenlijst van de eiersalade met bieslook van de Lidl gelezen? Daar staat geen bieslook op...ook zoiets.
Lesini (van die aanmaaklimonade) had in 1x op het etiket staan Nieuwe 'Lesini Light' ergens onderaan stond: ongewijzigd recept. WTF is daar nieuw aan? Ja alleen de naam....
of op een pot pindakaas pas op product wordt verwerkt in een fabriek waar noten worden verwerkt ach nee echt hoe kan dat nu
ja ongelooflijk he. Ik vond het ook zo stom toen ik in een kindershirtje: KEEP AWAY FROM FIRE zag staan.
Vraag me af of dit er achter zit. Als je een chocoladereep met hazelnoot koopt, staat er ook bij: Pas op, kan sporen van noten bevatten. Tja, anders had ik em niet kocht natuurlijk Ik heb trouwens erg moeten lachen om dit topic!