Hebben jullie ook zo lekkere trek? Zou dat kunnen komen door de hormonen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linneke8, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Moet toch oppassen, want kan me niet beheersen om er aan toe te geven, de chips en chocola.

Hebben jullie hier ook last van en zou dit kunnen komen door de hormonen die je spuit?

2. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    ojaa haha 'leuk onderwerp trouwens:D

de laatste dagen hap ik alles naar binnen haha!:D
    Ben nu bezig aan mijn pizza":D
    ik denk dat het normaal is

die gekke hormoontjes :p

3. Ik ben tijdens het Decapeptyl en Gonal-F spuiten, in 3 weken tijd 3 kilo aangekomen.. Moet ik nog meer zeggen? :);)

4. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

OH maar dat gaat er wel terug van af hé:p
    maar zelf ga ik toch verlopig niet op de weegschaal staan:D

5. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Dus jij ook al Sarah, haha!
    Shadix, ik spuit hetzelfde als jij en was juist voor het traject, zo blij dat ik 4 kilo was afgevallen...pffff

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja hier ook, blijf honger houden.

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik vandaag ook al de hele dag honger (heb net 10 dagen menopur gespoten), morgen pregnyl, ik hoop niet dat het erger wordt... dan moet ik meer gaan sporten en daar ben ik niet zo van ;).

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Inheb dan geen pregnyl gehad, maar ovitrelle, daar werd ik stront misselijk van dus die dagen was het minder.

9. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had het van de decapeptyl en gonal-F helemaal niet, maar van de utrogestan héél erg; ik at alles wat los en vast zat, helemaal de eerste dagen. Als ik niet aan het eten was dan dacht ik er wel aan. :$

10. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Haha Hier ook dus,:D

stond in de winkel en grabbelde me een hoopjé pralinés mee haha ze gingen vlotjes na binnen:p
    dan waren de kleintjes van mijn broer aan het eten
    mocht ik hapjes nemen van hun boterham want zij denken natuurlijk al dat ik een baby in de buik heb haha:D
    het is mijn vriend die me duidelijk maakt dat ik heel de dag door me Volprop' haha heb net 2pizza's naar binnen gesmakt :p
    denk dat we soon een topic moeten opstarten over kilo's haha:D

11. Het enige 'voordeel' wat ik heb, is dat ik sinds het hormonen spuiten geen cola meer lust. Eerst dronk ik liters cola per dag, maar ik vind het nu zó vies. En dat terwijl ik toch alweer ruim 4 weken gestopt ben met spuiten ;) Echt heel raar! Het is ook zo stom, want in mijn hoofd heb ik zoooo ontzettend veel zin in cola. Lekker colaatje bij het eten, of als je chocola aan het eten bent.. Maar dan probeer ik het, en dan vind ik het echt te ranzig voor woorden ;)

12. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    2 pizza's!! Ben blij als ik er 1 weg krijg!

13. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ik heb alweer een voorraad appels liggen :) Heb ook zo'n honger.. van de pil, van de gonal, van de utro.. en ook geen echte honger, maar gewoon suikerzucht.. en de winkel ligt vol met pepernoten :(

14. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan dan ook echt eigenlijk geen supermarkt inkomen. Dan blijf ik hangen bij de chocola, of chips, en sta ik me daar te vergapen aan al het lekkers. Wil alles wel kopen... Gelukkig blijven de kilo's niet hangen, zodra ik weer met de utro stop ben ik met een weekje weer op mn oude gewicht, das nog een geluk bij een ongeluk.

15. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Weet je shaddix, dat had ik met koffie toen ok zwanger was. Kon echt geen koffie zien en normaal heerlijk.
    Ik dacht meteen dat je zwanger bent, dan heb je meestal dat je bepaalde dingen verafschuwd die je normaal heerlijk vind.

16. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Wat leuk trouwens dat iedereen zo spontaan reageerde op dit onderwerp!

17. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

:DHaha!

Ik weet het:p
    Mijn Partner vraagt zichzelf ook af waar ik dat steek?
    ben een kleiné Goeie eter haha:D
    En Gisteren heb ik zowat eventjes een ganse bus fristi opgedronken'
    Dat heeft gesmaakt haha':D

p.s Ik Vind deze Topic Leuk Omdat ik ook eens graag lach & niet eventjes wil denken aan de moeilijke dingen' kdenk dat er zo veel damentjes zijn:p

18. Haha, was dat maar waar! Wij hebben uberhaupt geen terugplaatsing gehad dus een zwangerschap is echt 100% uitgesloten.. Ik kan niet wachten op het kotsen van bepaalde luchtjes of dingen ineens niet meer lekker vinden door een zwangerschap, maar de cola heeft echt een andere oorzaak helaas!

Deel Deze Pagina