Wilde toch even checken of meer meiden dit ook hebben... Op 8/9dpo bij het afvegen, roze/paarsachtig slijm gehad en mijn temp was vanmorgen weer omhoog. Mijn NOD staat op as. donderdag 20 september. Ik vind het echt retespannend! Voor de rest niets spannends aan symptomen. Mijn boobs zijn beetje gevoelig ( niet veel ), raar gevoel in mijn buik (geen krampen), sinds mijn ei heeel veel last van puistjes. Nog meer meiden die hier "last" van hebben? Kan je na een mogelijke innesteling zo snel al testen? Thnx voor het reageren!
Ik heb precies dezelfde 'symptonen'! Daarnaast ook erg moe en een vieze smaak in m'n mond alsof ik iets te lang ben door gegaan vannacht :s Ga je wachten met testen tot donderdag of wil je eerder testen?
Ik vind t echt zo lastig... Als ik echt m'n innestelingsbloeding op zaterdag heb gehad, zou het morgen dan niet te vroeg zijn? Wanneer ga jij testen? Aan de ene kant ben ik bang voor nega test en aan de andere kant, wil ik het nu weten hihi
Toevallig heb ik ook net in een ander topic hierover gereageerd. In de vorige ronde hebben we rond mn eisprong sowieso geklust (heb ovulatietesten gebruikt en temperatuur bijgehouden). Op 7dpo kreeg ik ook wat jij omschrijft, en vanaf toen verloor ik een aantal dagen wat oud bloed..echt maar heel weinig. Mijn temp. kreeg toen ook een dip op 7dpo, maar ging daarna weer omhoog. Dus ik hoopte ook op een innesteling. Helaas ben ik toen na 7 dagen ongesteld geworden.. Ik hoop voor je dat het wel raak is natuurlijk!
@ Summer, hoop inderdaad wel op innesteling!! Heb alleen roze/paars slijm gehad en daarna niets meer. Geen oud bloed of bloedverlies. Mijn temp is vanmorgen weer gestegen, hoop dat t zo blijft!!
Ik herken het! Vreselijk he dat wachten!! Helaas kun je niks anders doen dan dat. Succes en hou ons op de hoogte!
@ Susan, nee je kan niets doen dan wachten! Super irritant! Ik houd jullie op de hoogte! Ook al symptomen Susan?
nou hier nog eentje roze slijm en dag daarna klein beetje bruin bloed ik heb zaterdag nod dus indd even afwachten ben bang dat ik dat niet red haha.. houden elkaar op de hoogte spannend!!!
Nee, nu niet meer. Alleen erg misselijk zondag waar ik mijn innesteling dacht te hebben vanwege roze bloed en daarna bruin. maar die misselijkheid was gisteren al weer weg en nu geen klachten. Had wel afgelopen weekend 3 feestje en totaal geen zin in alcohol
ik merk nu ook niet zo veel haha wat we ons af en toe toch wijsmaken deze week duurt echt lang hihi...kan ik met een huismerk test ook niet eerder testen dan zat?
Meid, je kunt allaaaaangg een testje wagen Morgen is ie posi en denk je pff heb ik voor niks zolang in de zenuwen gezeten hahaha... Succes!
gefeliciteerd meid wat ontzettend leuk voor je! hoeveel dagen zit jij voor nod? ik heb ook getest met cleurbleu digital en zei zwanger maar durf het nog niet te hopen hihi.. zou het echt al kunnen? (ik weet alleen niet hoe ik foto moet plaatsen )
ik zat stiekem mee te lezen, maar zeg van harte proficiat!!! duidelijker kan niet! hihi met 3 testen! super! geniet van je zwangerschap !!!