Langere luteale fase?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kiwi1405, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Dames,

Heb even de volgende vraag:

Ik heb op 9 en 10 juli een smiley gehad op mijn CB digitale ovutest. Mijn vorige cyclus was 36 dagen. Ik zit nu op dag 32. Nog geen ongi te bekennen en zondag had ik een omowitte test. Nu ben ik er altijd vanuit gegaan dat je LF altijd 14 dagen is. Dus dat ik 24 juli (vandaag) mijn NOD had. Maar is je LF altijd 14 dagen? Als ik gewoon weer een cyclus zou hebben van 36 dagen, betekent dat ik zaterdag mijn NOD pas heb en een langere LF heb. Als het laatste zo is, kan ik op zondag (naar mijn idee) nooit al posi getest hebben, aangezien dat dan te vroeg is. Klopt dit? En zo ja, wanneer zou ik dan het beste weer kunnen testen?

Hoop dat jullie mij iets meer duidelijkheid kunnen geven!

Groetjes KiWi

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Kiwiiii!! :)

LF kan varieren tussen 10 en 18 dagen :)
    14 dagen is echter het gemiddelde ;)
    dus als je te grote teleurstelling tegen wilt gaan kan je natuurlijk uitgaan van nod op zaterdag (beter te laat testen dan te vroeg ;)), maar dan zou je ook een posi test op donderdag kunnen hebben natuurlijk :)
    maar een iets langere lf dan 14 dagen is dus niet zo erg ;) heeft je eitje alleen maar meer tijd om in te nestelen denk ik dan maar :)

knuff

3. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    BF!!! ;)

Teleurstelling zoiezo niet hoor.. :) Maar ik snap het gewoon even niet meer. Hopelijk "verklaart" dat het dan. Ja idd, dat ik dan (als het zo zou zijn) een posi test zou zijn op donderdag, maar goed we wachten af. Tja inderdaad, van mij mag het best iets langer over doen voordat het zich innestelt. Blijft het vast goed plakken!

Deel Deze Pagina