Ik ben er vroeg bij, maar ik weet nu al dat het moeilijk gaat worden dus wie weet kunnen jullie wat ideeën spuien voor een naam voor ons 5e kindje, wat lekker bekt bij de rest een meisjesnaam vind ik minder lastig, maar nog een jongensnaam verzinnen, help! Afbeelding verwijder ik later weer. View attachment 701228
Jace Jake Wess Jax Quinn Joel Mika Vince Evan Dion Kane Riff Scott Colin Dylan Dean Dane Yari Owen Bowen Colton Colin Floyd Duncan Jason James Jael Kyan Luan Bruce Rowan Kieran Tristan Fender Julian Jesper Joy Joya. Ivy Aylin Beryl Jill Lynn Liz Amber Laurie Leyla Flo Gwen Lena Jana Yentl Maeve
Zijn jullie nummer 3 en 4 jongens of meisjes? Tips: Jesse, Vince, Tycho, Levi, Noël, Ezra, Finn, Liam, Ravi, Boaz, Senn
Ferre Bryant Keaton Ruben Yannick Levi Corbin Silvain Laurent Ronan Miles Marlon Davey Sidney Casey Lennox Loran Duran Maxwell
Roan, kyan, vinz , vince, Stef, bo, bodhi, camiel, dani, finn, Guus, Jay, kai, lenn, leroy, logan, odin, quint, rafäel, Raúl, remi, Rico, Robin, rowan, sean, senna, silvan, tobi, tobias, tobin, vigo, xem, zayn, Heb je er wat aan?
Demi Zoë Kate Jill Lynn Indy Zara Lizz Boaz Ezra Levi Seth Roan Joël Brent Kian Liam Mika Ravi Joas Jonah
Gefeliciteerd met je prille zwangerschap (of had ik dat nou al elders op ZP gezegd?)! Wil je ook perse een andere beginletter, of hoeft dat niet? Andere inspiratie: Aaron* Armin Brad Brend Caspar/ Casper* Dave Dion* Espen Ferron Ferry Hugo* Isaac* Jack* Jake Jones Kane Kian Kyle Liam Lyle Maverick Mick* Mike Miles Morris Myron Nick Niles Odin Otis* Paul Perry Quin* Quint Quinten Rick* Riley Ryan Ryder Steve Tyler Vince* Wess* Yannick Zack Zayn/ Zayne Zion Die met sterretje* vind ik zelf het beste erbij passen. @Elraange jij ook gefeliciteerd met je prille zwangerschap! Kindje #6, wow!
@hummeltje5 dankje, zou heel goed kunnen idd! Vind het heeeeeel moeilijk haha, zie wel leuke namen maar die vind ik dan echt te veel op 1 van de andere jongens lijken Engelse namen vond ik totaal niet passen erbij Gelukkig hebben we nog even, bedankt voor de lijstjes!
Ja dat viel mij later pas op, nadat ik al die hele lijst met namen had gemaakt Toen dacht ik ineens: hmm ik vraag me eigenlijk af of TO meer op zoek is naar engelse of nederlandse namen. Ik vond de namen van je kids eerst best engels overkomen namelijk, pas later dacht ik: hier kunnen ook prima wat meer nederlandse namen bij (zij het niet TE nederlands, zoals Sieb ofzo). Had daarna wel nog wat namen er tussen gezet die niet al te engels ogen iig.. Jim schiet me ineens nog te binnen. En zal zo nog even verder denken of ik nog meer namen kan bedenken die niet al te engels zijn.
Klopt hoor, jongens! Vind het ook jongensnamen, haha. Ik denk idd dat ik meer iets nederlands zoek, iig echt nederlands uitgesproken, geen Jan of Klaas oid bvb Jonah of Jonas vind ik wel leuk, maar teveel op nr3 lijken, Liam ook leuk, maar een hussel van nr1.