Welke naam vinden jullie het mooist? We zoeken een mooie naam voor een kindje mixje Nederlands/Antilliaans. We houden wel van "normale" namen. Dus niet te apart. Ik vind de naam Lieke bijvoorbeeld erg mooi, maar vind dat geen naam voor een mixje. andere suggesties in dezelfde categorie ook erg welkom!
Ik zie bij Vera ook geen mix kindje. Bij de rest wel eigenlijk! Ik hou alleen niet van Esmay, vind Esmee mooier. Maar goed, smaken kunnen verschillen natuurlijk!
1. Liv 2. Yara 3. Yenthe 4. Esmay 5. Vera Ik vind Liv de mooiste naam En de andere ook wel leuk, behalve Vera. Dat vind ik echt geen leuke naam, en zeker niet voor een mixje.
Yara! Liv is ook mooi maar hoor je zoveel. De rest van de namen zie ik alleen maar blonde krullekoppies voor me.
Ik ken een buitenlands stel die hun dochter Jetske hebben genoemd omdat ze het zo'n leuke naam vonden, dus als jij je dochter Lieke wilt noemen, zou ik dat gewoon doen Maar ik vind eigenlijk al je namen leuk
Absoluut Yara! Esmay vind ik niet mooi gespeld, Yenthe en Vera niet voor een mix-kindje en Liv vind ik (als 1 van de weinigen) afschuwelijk..
vera vind ik persoonlijk niet echt iets voor een mixje esmay vind ik het mooist van je rijtje. maar dan wel als Esmee maar als ik denk aan een mixje en moet dan kiezen dan kies ik voor Yara
Leuk om te lezen dat de meeste ook associaties hebben met wel/geen mix. Ergens is het ook wel zo dat je de naam gewoon mooi moet vinden. Mijn man vindt Yenthe mooi, ikzelf vind de variant Jinthe leuker, maar niet passen met mix. Ken ook verder geen mix kids met namen anders dan Danisha en Shaniqua e.d. En dat wil ik dus absoluut niet want we zijn verder lekker hollands..