He Ik had even een vraag. Hoelang op voorhand bekleden jullie de kamer? Ik ben nu 33 wkn, maar is dat niet te vroeg? Bekleden bedoel ik ook bed hemel etc. Tx meiden
Tx voor het antwoord meid, Maar hoe zit het met 'stof'? Deed je er een grote laken over? Dus over het bedje dan. De kast en de commode zijn al gevuld.
Hier ook met 34 ongeveer. Nee geen groot laken erover. Raam staat open en stofzuig hier gewoon ook dus zou niet weten waarom. Of bedoel je dat niet?
Je kan beginnen als jij dat wil, maar je kan er ook mee wachten, als het onverwacht vroeg komt maakt de kraamhulp met liefde het bedje voor je op hoor! Dus daar zou ik me niet druk over maken, het staat alleen zo gezellig, dat wel.
Je kan het bedje enzo alvast opmaken, gewoon omdat het zo leuk staat. En over stof en zo zou ik me niet zo druk maken. Eerste wat de meeste kraamhulpen doen is je zorgvuldig opgemaakt wieg weer afhalen en opnieuw opmaken zoals het volgens hun 'wel' moet.
Nadeel, is wel dat wij in belgie geen kraamzorg aan huis krijgen. Wij verblijven 4 a 5 dgn in het ziekenhuis en daarna sta je er eigenlijk alleen voor. Ik zal er aan beginnen, en mocht het wat stoffig zijn dan zal ik wel de lakentjes opnieuw wassen.
Ik zorg ervoor dat ik alles netjes uitgewassen en opgeborgen heb, en tzt ga ik kijken of ik het op kan maken, nu willen wij eerst de wieg gebruiken, dus het ledikant laat ik even voor wat het is, toch gek, een kaal ledikant voor een lange periode...
hier met 22 weken al het hemeltje, bedje opgemaakt, en alle accessoires tegen het einde was ik het gewoon een keer uit en hang ik het opnieuw op vond het anders zo kaal staan als ik nu een matras erin leg zonder dekentjes/lakentjes en geen hemeltje
Ik heb het bedje en aankleedkussen ergens week 34 ofsow opgemaakt. En heb toen de plastic verpakking van het matrasje over het bedje gelegd en het aankleedkussen weer in zn verpakking gedaan. Zo was het wel aangekleed maar had stof geen kans Wel de lakentjes en dekentjes gewassen natuurlijk ( had ik nog van Tycho) De hemel heb ik eerder opgehangen omdat die al 2jaar boven op zolder in een plastic tas lag en die wilde ik dus goed gelucht hebben. Had daarom ook regelmatig het raam open op de babykamer. xx