heeft iemand een idee wat dit kan betekenen? Mijn dochtertjes wil ineens (dit is de 3e dag) niet meer gaan liggen in haar bed. Normaal gesproken is ze een supermakkelijke slaper maar nu blijft ze echt staan of zitten totdat ze omkukkelt van de slaap..vervolgens wrodt ze dan tussendoor ook steeds weer wakker en is dan helemaal overstuur. Als ik haar dan probeer neer te leggen raakt ze ook helemaal over haar toeren. Ze is de afgelopen dagen wel goed verkouden geweets maar het lijkt er juist op dat dit iets minder begint te worden, maar zou het eventueel toch iets met haar oren kunnen zijn vraag ik me af? Ik hoop dat er iemand is die dit ook wel eens heeft meegemaakt vind het zo naar haar zo te zien ben het niet gewend van haar!
Is het alleen met slapen of ook als ze ligt overdag (tijdens het spelen of zo). Ik denk inderdaad aan oren. Dus misschien even laten controleren morgen.
Klinkt als oorpijn, wanneer een kindje gaat liggen komt er druk op de oren. Morgen even langs de huisarts. Ik hoop dat je meisje snel weer lekker slaapt!
maar het gekke is dat ik gewoon aan haar oortjes kan zitten dan geeft ze dus geen kick. Ook merktte ik dat ze het naar bed gaan probeerde te rekken en helemeaal gin ghuilen en weer naar beneden wilde. Verder overdag is er ook niks aan de hand allen dus als ze moet gaan slapen....blijft het zo raar vinden. Ze zit nu inmiddels al een uur rechtop in haar bejde vind het zo naar....
wat vervelend meid! Ik kan je verder niet helpen, ik hoop dat er iemand komt die je meer info op tips kan geven.