ovelatietest al 3 dagen duidelijke lijnen, ik weet het niet meer!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SmMy, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    Dames ik weet het niet meer, waneer is mijn piek nu? heb al 4 dagen goeie duidelijke lijnen van zwanger & kids ovulatietesten, laatste 3 dagen 2x getest niet met ochtendurine. de onderste zijn van vandaag, wat denken jullie?
    ben bang dat de testen niet goed zijn en zo me piek mist.
    gebruikte eerder de testen van sensitest en dan had ik altijd maar 1 dag van die duidelijke testen, zag ze wel oplopen maar niet zo duidelijk als deze.

2. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    hier de foto

Bijgevoegde bestanden:

3. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Uhhh al een zwangerschapstelt geprobeerd 😊?

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Het kan aan het licht liggen maar die 2 van vandaag zou je als positief kunnen beschouwen maar die van daarvoor zijn lichter, dus niet positief.

Ik gebruik ze ook altijd van zwanger en kids en bij mij lopen ze vaak ook zo op.
    Zou nog even doortesten (zelfde tijdsstip) tot ze weer lichter worden.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ze zit rond haar eisprong, dus waarom? Bovendien reageren sommige zwangerschapstesten (waaronder CB en Kruidvat) ook op een eisprong.
    De Kruidvat Ovulatietest wil zelfs wel 5 dagen positief geven rondom eisprong!

Ik denk dat je nu rond je piek zit TS, dus het even gezellig gaan maken.

6. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Als ik kijk dan lopen ze mooi op toch? Vind alleen de onderste tegen het positieve aan, maar bij mij knallen ze altijd nog veel meer.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,3 KB
      Weergaven:
      8
  7. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Ik zou nog even doortesten.

8. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Die van vandaag zijn positief! De andere zijn een beetje lichter, dus ga ervoor meid!

9. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Sorry zie nu dat ik te snel heb gelezen...

10. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    thnxx voor de reacties, ik heb nu weer 2 dagen nog getest en nog steeds positief. heb gisteren ook een zwangerschapstest gedaan omdat ik dacht kan toch geen kwaad 1ste instantie niks te zien, toen ik vanochtend keek toch een licht streepje, toen water in gedruppeld en nog steeds een heel licht tuurstreepje niet op de foto te krijgen dus echt licht maar wel echt te zien me man zag hem ook, maar durf gewoon eigelijk niet meer te testen nu haha snap het echt niet meer

11. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    kan het echt zo zijn dan dat je piek op een zwangerschapstest te zien is? dacht dat het alleen ander's om kon

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ja helaas wil dit wel eens gebeuren. zelf ook meegemaakt. Paar dagen hele lichtje lijntjes. En bloedtest gehad en HCG onder de 5 dus echt niet zwanger

13. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Heb inderdaad ook een keer een zwangerschapstest gehad die reageerde op mijn ovulatie.

In november had ik 4 dagen lang een positieve ovulatietest (digitale van clearblue) daarna weer negatief.
    2 weken later bleek ik overigens wel zwanger :p

14. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik heb een keer ook meerdere dagen positieve ovulatietesten gehad en toen had ik ook een licht streepje op een zwangerschapstest. Bij mij reageerde die zwangerschapstest echt op mijn ovulatie, streep was zelfs vrij duidelijk.
    Uiteindelijk liepen mijn ovutesten weer af.
    Heb er geen verklaring voor maar het komt dus wel vaker voor.

Deel Deze Pagina