Ook hier hetzelfde idee.. 4 meter breed En ja.. het is vaker rommelig dan netjes, iets met we blijven bezig... Ik had gehoopt als je van 1,20 speelruimte naar 2,40 speelruimte gaat dat het netter zou worden...
Je hebt gelijk. Dat is wat ik bedoelde ipv. insta Pinterest dus geen fan van maar bedankt voor het meedenken dames
Oja en het bovenblad bij een houthandel vandaan. Laten zagen op maat. (Wel goede maat laten zagen koste mij 25 euro extra door mijn eigen schuld) En die heb ik zelf in de lak gezet. Panterlak ofzo, dat je de houtnerf er doorheen nog kon zien. 2x gedaan en 1x blank erover als extra. Oja, ik heb zelfs nog de basiskasten een deel van marktplaats gehaald Dat scheelde ook een stuk kwa kosten en ik hoefde alleen bij Ikea een deurtje te kopen.. Wij hebben de opbouw zo, het zijn dus 5 kasten bij elkaar..
Wij hebben voor de kinderen bureaus gemaakt van stuva kasten en een keukenblad van de ikea. Bij de Praxis kun je gratis op maat laten zagen, ook al heb je het niet daar gekocht. Daar hebben we het blad op maat laten zagen.