symptomen en prikpil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door steffie1980, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Weet bij god niet of het hier goed staat hoor, maar toch even mijn probleempje neerzetten.
    Na vier kinderen in zes jaar te hebben gekregen vonden we het echt even genoeg en wilden we meer zekerheid ivm anticonceptie. Ik gebruikte de pil en daarmee toch twee kindjes op de wereld gezet ondanks goed gebruik. Tuurlijk zijn we er heel erg blij mee :)
    Nu adviseerde ze ons de prikpil, ik heb hem nu 7 maanden en was bij de laatste keer 1 week te laat. (dokter zou komen, maar kwam niet en zo uitgesteld enz)
    Nu...hij kon niet met zekerheid zeggen dat ik niet zwanger kon zijn, maar hij vond het niet iets om me zorgen om te moeten maken omdat de kans heel klein zou zijn.

Toch heb ik al drie weken erge klachten en is er sinds gister nog een duidelijke klacht bijgekomen.
    Het begon met meer hoofdpijn, daarna steeds vermoeider en kan dus uren slapen...ben ijzer en extra vitaminen gaan nemen maar veranderde niks, buikpijn en regelmatig met vlagen misselijk. Ook last van maagzuur.
    Sinds gister heb ik vreselijk last van mijn bekken en dat terwijl ik niks anders gedaan heb dan anders.
    Ook fantaseer en droom ik over een nieuwe baby en zei vandaag tegen mijn man dat er nog 1 zitting over was in onze mono volume (met een rare verbaasde blik als gevolg)

Mijn vraag is eigenlijk....zijn er mensen die iets soortgelijks meegemaakt hebben met de prikpil? Testen, ik durf het niet zo goed en vraag me af of het wel een eerlijk resultaat zou geven omdat de werking van de prikpil natuurlijk nog niet uitgewerkt is.
    Het is zo dat ik zou schrikken mocht ik zwanger zijn, maar het zou zeker welkom zijn!

Deel Deze Pagina