Whaaaaa gefeliciteerd FT Dat het maar heel besmettelijk mag zijn en velen uit dit topic je mogen volgen! En hoe is dat nou als je na zolang ineens een posi test in handen hebt? Ik kan me er echt geen voorstelling van maken namelijk!
@Dreamer, het was idd heel onwerkelijk. Ik kon het eerst niet geloven! Maar omdat er echt geen enkel teken was dat mijn ongi eraan zat te komen, moest het wel zo zijn. Ik heb wel echt tranen met tuiten gehuild hoor! (Wel van geluk overigens) haha Het is zo stom, je bent er al twee jaar mee bezig en toch word je er dan compleet door verrast! Ik had echt zoiets van, dat komt nooit meer vanzelf en we gaan straks het ziekenhuis in en dan komt het wel.
Fairy Tail, GEFELICITEERD!!!!! Kan me voorstellen dat je tranen van geluk hebt gehuild, ik denk dat ik hetzelfde zou hebben
@ Fairy Tail, waauw gefeliciteerd!!! Wij zijn zelf nog niet zo heel lang bezig, maar toch heb ik het er erg zwaar mee psychies (het lichamelijke neem ik maar voor lief). We zijn op het moment een dikke 13 maanden bezig. Waarvan de 4e ronde met Clomid50, ik heb pcos en daardoor ben ik onvruchtbaar zonder de hulp van het ziekenhuis. Ik vind het verschrikkelijk dat er meiden zijn die nog veel langer dan onze 13+ maanden zitten te wachten. Dan denk ik altijd; wat zit Jij dan nog te zeuren (ikzelf dus). Hoop echt dat hier een grote babyboom zal uitbarsten op het forum meiden . En het komt allemaal goed, daar geloof ik zeker in wij worden allemaal mama!!
Ik hoor hier niet thuis, want zwanger worden geen probleem, blijven wel. Mijn nieuwsgierigheid werd toch gewekt toen ik zag dat lief schommeldinnetje dit topic gestart had . Ik hoop gewoon ontzettend voor iedereen dat ze het tweede streepje mogen krijgen en dat de wens van Klingel dat dit topic opgeheven mag worden als gevolg van veel roze in vervulling mag gaan. En wat een supernieuws van Fairytale! Van harte en ik ook ik word er helemaal blij van. Wonderen bestaan nog!
lieve trees!!!! mooi gesproken; hoe eerder dit topic opgeheven kan worden, hoe beter! ik hoop dat iedereen zo snel mogelijk kan vertrekken uit dit topic, zwanger namelijk!! maareh, jouw verhaal is nog weerzinwekkender. hoe zou de titel moeten luiden? 'ik word ontzettend makkelijk zwanger maar ik kan beebjes niet vasthouden' nog veel vreselijker denk ik, aangezien je aan het geluk hebt geroken.... dikke dikke schommelknufffffffffffffffffffff!
Fairy Tale van harte gefeliciteerd meis, geniet er maar lekker van @ Trees wat een verhaal meis, lijkt me idd heel moeilijk wetende dat je wel zwanger kan worden, maar dat het steeds fot gaat Nou ik een paar dagen over tijd, normaal een cyclus van 26 daen, zit nu op dag 30, maar heb een late eisprong gehad, dus zou ik morgen pas kunnen testen. Nu heb ik alleen al 2 dagen bloedverlies maar wil nog niet doorzetten dus als het vannacht niet doorbreekt en temp blijft hoog ff een testje doen Liefs Dina
@MyPrecious, ik begon het ook zwaar te vinden toen de grens van een jaar bezig in zicht kwam. En tuurlijk zijn er altijd mensen die langer bezig zijn, maar daarom is het voor jou ook nog wel zwaar. @Trees, jeetje meid, ik ben in die twee jaar nooit eerder zwanger geweest, dus ik kan me niet voorstellen wat jij meemaakt! @de rest, bedankt voor de felicitaties! Ik hoop idd dat het jullie een beetje moed geeft en hoop.
Wat dacht je van "plakbeeb met pritthoofd gezocht" Uiteindelijk komt het natuurlijk allemaal op hetzelfde neer. We hebben allemaal dezefde wens. We zijn allemaal al een poos bezig. Het verschil is dat voor de meeste van jullie dat een positieve zwangerschapstest onbereikbaar lijkt en in ons geval lijkt een goede echo onbereikbaar. Het gevoel, het gemis en de angsten zijn hetzelfde. Toch lees ik ook hier weer zulke geweldige verhalen. Wonderen moeten gewoon bestaan. Ze moeten alleen dit topic nog even vinden. Fairytail heeft ze in ieder geval al op het juiste spoor gebracht . Liefs trees *die gisteren haar kommer en kweldag weer heeft gehad en nu weer vol met hoop zit*
ha, wat mooi gezegd zeg!! *roept: WONDEREN, HIERRRRRRRRR ZIJN WE!!!! * hee maar had je gisteren een dipdaldag? (.. ik voel weer een afkorting opkomen! ) miw... kopje knuffelthee??? heb net een heel gesprek gehad met klingman, zat mezelf een beetje gek te maken met ' de statistieken ' oftewel: 3a4% van de kinderwensen blijft onvervuld. ben nu wel weer wat geruster, hoewel, juist de onzekerheid en het GEEN controle hebben maakt mij nooit echt gerust en vol goede (die ik dan weer zie als naieve) moed, hebben jullie dat ook? knuf!
ik mag me hier helaas ook melden. wij zijn al vanaf 30 april 2007 bezig voor een wondertje. nog nooit zwanger geweest. wel vage testen en overtijd. we zijn dus 28 maanden bezig met 13 cyclussen. schiet niet echt op 25 aug hebben we onze 1ste afspraak bij de gyn
hee norwegian, 28 maanden en 13 cycli, dus ook nog van die hele lange? boeh.... hoop dat je met de hulp van de gyn snel zwanger wordt!
Hallo allemaal, Hier ook al erg lang bezig! Om ons heen de ene na de andere zwanger, zonder problemen... :x Moet morgen weer de gyn bellen. En beslissen of we nog 2 keer IUI gaan doen of mijn endo weg laten halen...
jeetje meggy, jij indd ook al zo lang bezig... poe, anders operatie? is het goed mogelijk, zwanger worden met IUI met endo?
De gyn zegt dat het moet kunnen. Ze willen nog 2 keer IUI doen, daarna de endo weg halen en dan starten met IVF. Nog even een poosje afwachten dus. Gelukkig weinig klachten van de endo. Soms 's nachts wakker van buikpijn, omdat ik nodig moet plassen en afgelopen menstruatie duurde meer als 2 weken!! Dat was wel erg lang...
Hallo allemaal, Hier zijn we nu ook een jaar bezig. Van de week de dokter gebeld en hij wil eerst mn vriend controleren. Als bij hem alles goed is hebben we nog genoeg testen die we bij jou kunnen doen, zei hij. Ik heb nu met mn vriend afgesproken dat hij nog even wacht tot na de vruchtbare periode en daarna gaat hij zich laten checken. Ben erg benieuwd, maar maak me niet druk. Eerst nog even de komende week afwachten en dan zien we daarna wel. Hier in de omgeving is het gelukkig iets rustiger met zwangeren, dus wordt er niet al te veel mee geconfronteerd.
Zojuist dit forum ontdekt en kan melden dat wij inmiddels al 11 jaar bezig zijn. ( door een fout van de dokter ) De huisarts die we eerst hadden zei ( nadat we na 2 jaar nog niks bij hem kwamen ) dat het nog wel een paar jaar kon duren en wilde ons niet doorsturen. Goedgelovig als wij waren zijn we er maar van uitgegaan. Nu hebben we een nieuwe huisarts en die werdt gewoon boos om wat de vorige had gezegt en stuurde mijn man gelijk door om sperma in te leveren waarvan we vandaag de uitslag kregen. Zijn sperma was in orde, dus nu gaan we een afspraak maken met het UMCG voor verdere stappen. ( de nieuwe huisarts had gelijk ook melding gemaakt bij het UMCG om de boel te versnellen ) Het zal me benieuwen wat er allemaal op ons af gaat komen nu.