langste of kortste

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wen1, 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wen1

wen1 Lid

13 mei 2008
    26
    0
    0
    van welke cyclus moet je uit gaan?
    heb normaal altijd een regelmatige van zo 28/29 dagen
    nu alleen de vorige keer ik dacht zwanger te zijn wat niet was en toen is het een week uitgebleven dus zat ik op 36 dagen
    als ik nu tel 15 mei eerste dag en dan tel dan zou ik nu ongeveer ongi moeten worden maja als ik dus 36 aanhoud volgende week pas
    heb verder niet echt klachten die erop duiden zwanger te zijn
    beetje vaker plassen en alle wat meer adertjes op mijn borsten( dagt misschien ligt dat aan t warme weer) maar verder niet erg gevoelig of zo.
    ik hoop dat t raak is we zijn nu vanaf februari bezig dus zou wel zijn zijn maar wel welkom
    groetjes Me

2. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    hoi wen,

je moet altijd van de langste cyclus uitgaan die je het laatste halfjaar hebt gehad, in dit geval 36 dus. En vanaf februari is nog niet zo lang toch ?! Maar weet het hoor, als je graag wilt duurt het wachten zo lang ! Ik ga voor je duimen dat het raak is !

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Wen,

Klinkt me bekend in de oren. Ik had eerst ook 3 cyclussen van 28/29 dagen. Daarna 4e cyclus was in ene 33 dagen. Dacht toen ook wel dat het misschien raak kon zijn. Die menstruatie duurde maar 1 dag. Cyclus erop had ik wel in een keer een veel eerdere eisprong, dit wist ik door middel van ovu testen en ben toen uit gegaan van 12 dagen na mijn ei. Maar ik was erg ongeduldig en heb toen op dag tien na ei positief getest, dat was op cyclus dag 24, erg vroeg dus.

Later bij echo bleek ook dat de vrucht 4 dagen ouder was. Het kan dus raar lopen. dus wellicht als je weet wanneer je ei is geweest, kun je daar een beetje vanuit gaan met testen.

Succes met wachten en ik hoop dat je zwanger bent!

Deel Deze Pagina