Tandemvoeden (4jr en 20 mnd) en zwanger van nr3

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door NowComplete, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NowComplete

NowComplete Actief lid

9 sep 2014
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben eigenlijk gewoon benieuwd naar ervaringen van andere vrouwen die net als ik tandemvoeden en ook zwanger zijn. Na ruim vier jaar voeden, waarvan de laatste 20 maanden tandem, had ik stiekem gehoopt dat ik droog zou komen te staan deze zwangerschap, maar niks is minder waar. De kinderen blijven fanatiek drinken en nu zijn mijn tepels soms super gevoelig....beetje jammer want dan doen die eerste paar slokken echt enorm veel pijn, maar goed daarna zakt het weer en kunnen ze gewoon door drinken.
    Ben ook erg benieuwd hoe het straks zal zijn om er drie aan de borst te hebben. De oudste kan ik goed sturen als het om drinken gaat en hem uitleggen dat de baby eerst zal moeten drinken, de jongste is dan net wel/niet 2 jaar dus voor hem zal het wat moeilijker zijn.
    Komt vast allemaal goed, ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Georgy vindt dit leuk.
  2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi, ook via borstvoeding.nl vind je een forum, ik geloof onder vereniging borstvoeding natuurlijk. Zij hebben ook een uitgave in de vorm van een themanummer wat je kunt bestellen: hier vind je met name verhalen van andere moeders! En doe eens mee met de #bvchat via twitter: wekelijks op woensdagavond via @bvchat.

ps: om het gevoelige te voorkomen kun je proberen je tepels voor te warmen voor het aanzuigen, soms helpt dit

Groetjes,
    heidi

Deel Deze Pagina