Hoi! Ik heb een vraagje. Onze zoon is nu bijna 14 weken oud en krijgt volledige borstvoeding op verzoek. Nu slaapt hij sinds de afgelopen 2 weken door. Ondertussen heeft hij dit zelf uitgebreidt van 21.30 uur tot ongeveer 6.30 uur / 7.00 uur. Heerlijk hoor, alleen blijf ik erg last houden van lekkende borsten in de nacht. Heb al wel wat dingen geprobeerd maar ik word iedere nacht weer 'kletsnat' wakker in de nacht. Hebben jullie tips voor mij om te zorgen dat ik 's nachts geen last heb van het lekken (hoop dat die er zijn). Zelf heb ik al geprobeerd midden in de nacht te kolven, kortdurend, zodat de druk eraf is, maar dan nog red ik het niet de nacht door. Hoop eigenlijk dat er een manier is zodat ik zelf ook weer wat uurtjes echt door kan slapen en wat uit kan rusten Bedankt alvast voor de tips.
Een zeer praktisch tip uit eigenervaring: Doe een opgevouwen hydrofiel-luier in je bh 's nachts. Dan moet je flink lekken wil het daardoorheen gaan. Bij mij werkte het destijds prima! succes Linda