Afgevallen tijdens borstvoedingsperiode

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door AlissaMegan, 30 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AlissaMegan

AlissaMegan Nieuw lid

30 jul 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Hallo moeders op de forum!

Momenteel geef ik mijn dochtertje al 9 maanden borstvoeding. Ik ben alleen meer afgevallen dan ik wil.. Ik weeg nu 48kg en ben 1m60. Had gehoopt rond de 55kg te zijn (gewicht voor de zwangerschap).

Heeft iemand hetzelfde? En is het zo dat ik na de borstvoedingsperiode weer aan ga komen?

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Hier ook flink afgevallen. Ik blijf nu wel op dat gewicht zitten 45 kg, 1,57m). Het is gelukkig stabiel geworden. Weet van vorige keer dat het er wel weer bij kwam maar dat heeft lang geduurd, bijna een jaar voor ik weer 3 kg bij had... tie zwanger van de jongste. Had best nog iets meer bij gekund. Dus ik hoop dat het nu ook weer goed komt. Qua eten, ik eet extra. Extra beleg, tussendoortje is een kleine maaltijd hihi.

AlissaMegan vindt dit leuk.
  3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik viel ook flink af, kon met moeite op 50kg blijven (ben 1m70). Maar toen ik stopte met borstvoeding, vlogen de kilo’s er ook weer aan... Nu - 2 jaar geen bv meer - weeg ik 70kg en gaat het er juist lastig weer af.

AlissaMegan vindt dit leuk.
  4. AlissaMegan

AlissaMegan Nieuw lid

30 jul 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Ik hoop dat ik ook ga aankomen na de periode. Jij was wel heel erg ver onder je gewicht :(. En 70 kg voor 1.70 is volgens mij helemaal niet zo heel zwaar.

5. AlissaMegan

AlissaMegan Nieuw lid

30 jul 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Nou ik hoop dat ik ook ga aankomen. Al duurt het zo lang. Zolang ik niet nog meer afval ben ik al blij. Het zomerse weer helpt me nu ook niet met mijn eetlust.

6. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Je kunt evt ook fantomalt bij de apotheek kopen. Dit kun je toevoegen aan alles wat je eet en drinkt. Makkelijk extra calorieën. T is wel een vorm van suiker. Ze zeggen van niet. Maar met 3 schepjes op een dag voelde het voor mij of ik de snoeppot leeg had gegeten Haha. Iets om je in te verdiepen misschien

7. AlissaMegan

AlissaMegan Nieuw lid

30 jul 2018
    4
    0
    1
    Vrouw
    Oh dat is een goeie, ik ga gelijk op onderzoek uit ;)! Ik ben ook bezig met krachttraining om in spieren aan te komen, dus misschien in combinatie dat het niet erg is dat ik zoveel suikers binnen krijg.

Deel Deze Pagina