langzaaaaaaaam eten.... Pffff

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Mama1978, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik doe er niet meer moeilijk over.
    Ik waarschuw om 5 voor 8 dat de tijd bijna voorbij is, want om een paar minuten over 8 moeten ze echt stoppen. Wat niet op is, gaat mee naar school voor in de pauze. Dat betekent dus een beker melk ipv siroop en dat is voor de oudste een echte ramp. Die gaat dan dus snel aan de melk beginnen. Soms vraagt hij om de kookwekker, dan doet hij een race tegen de wekker om het snel op te drinken. Ik heb hem nog nooit echt de melk mee hoeven geven naar school, trouwens.
    De jongste treuzelt juist met zijn brood. Hij wil heel graag van tafel om te spelen, dus hem spoor ik juist aan om door te eten, zodat hij mag spelen, dat helpt bij hem het beste. En inderdaad, dan maar met honger naar school, dat lijkt hem ook geen leuk idee, dus meestal als ik dat droogjes meldt, eet hij ook gauw zijn laatste happen op.

2. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 1 boterham met een beker melk.
    Is het niet op? Dan zit ze met honger op school en geen snoepje s middags.
    Dit gebeurde 2 of 3x en toen wist ze wel beter..

Succes! Want dat roepen met dooooooooreten!!! is ook zo vervelend. dat verpest idd de sfeer.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hier ook, half 8 ontbijten, als het om 8 uur niet op is, dan haal ik het weg.
    Heel soms doe ik wel eens een appel-ontbijt, voor de afwisseling. Pap lusten ze hier niet helaas.

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    hier is het 15 min om te eten meer niet. eten ze niet prima dan pas weer om 10 uur fruit op school.

Deel Deze Pagina