In plaats van vooruit! Wat wel haar bedoeling is . Wat wordt ons kleine meisje alweer groot! En ze is nog niet eens 6 maanden en eigenlijk nog helemaal niet zo groot... Eva maakt al een tijdje bewegingen om vooruit te komen, maar ze kreeg geen grip op het kleed. Dus ik dacht gister, misschien op het laminaat even proberen en inderdaad! Ze komt dus alleen niet vooruit, maar achteruit . Hier bij de link van het filmpje: http://www.filmpjes.nl/v/46356-Achteruit-tijgeren- groetjes, Snoopy
Ja, haha, we hebben een nieuwe dweil . Maar ze stopt werkelijk alles in haar mond, dus ook de vloer . Bedankt voor jullie reacties! Ik ben best wel een beetje trots, maar vind het vooral erg leuk en grappig .
haha geweldig! hier ook eentje die afzet met de handen ipv voeten en dus ook achteruit glijdt hihi. En dat gekwijl komt me ook bekent voor hihi. Jesse komt alleen nog niet zo ver als jouw meissie. Maar inderdaad laminaat gaat beter dan een kleed!
Hahaha, ik moet heel erg lachen om haar schattige haartjes! ' Wat knap van Eva zeg dat ze nu al zo lekker in beweging is!
Aaaaaaaahhh ontzettend schattig om te zien! En ook af en toe die blik naar jou (of vriend) zo van 'huh, snap jij dat nou mam?' Leuk dat je het op film hebt, ik moet ook vaker gaan filmen...
Oh wat een snoetje zeg! Ymke doet dat precies zo als ze op haar buik ligt. Koppie naar beneden en hup in de mond! Eva, nu nog even leren dat je je voetjes moet gebruiken
Haha, ja ik krijg constant opmerkingen over haar haartjes . Het eerste wat mensen zeggen als ze in de kinderwagen of Maxi Cosi kijken . MamaSon, ze keek inderdaad telkens heel verbaasd... zoals jij omschrijft inderdaad . Meestal is ze een heel erg lachebekkie, maar nu was ze alleen maar heel verbaasd . Ik film juist veel te veel, om nog maar niet te spreken over de foto's (maar daardoor ook wel heel veel mooie plaatjes!)
Ben ook benieuwd wanneer ze zich gaat afzetten met haar voeten. Maar voorlopig zal ze het zo wel even goed vinden denk ik .